TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni (endret) Ikke jeg. Spiser ikke sushi. 🤢🤮 Jeg har planer og legge meg snart? Endret 4. juni av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har drukket kaffe nå.☕☕ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Ikke jeg. Jeg har spist søppeldynga, Bonbon godteriet altså. Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Ikke jeg. jeg har gått en to timers tur i dag Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Ikke jeg. Jeg har hørt på Lørdagsrådet i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har spist kyllinglår og pommes frites nå i sted.🍗🍗🍗🍗🍟🍟😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Ekki ég. Ég á 8 klukkustundir eftir, svo skipti ég yfir í norsku. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har drukket brus nå.🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Det har jeg også. Jeg har feiret den islandske nasjonal dagen på min måte i går. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi feiret den irske nasjonaldagen St. Patrick`s Day på vår måte den 17. mars.🍀🍀☘️☘️🟩⬜🟧🟩⬜🟧 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Ikke jeg. Jeg har ingen planer og feire sankthansaften i år. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har drukket cappuccino i dag tidlig.☕☕ Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Jeg også. Jeg har fri fra jobb i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Cassidy Tvillingene har ikke jobb så vi har alltid fri. Vi har spist kylling og ris nå i sted.🍗🍗🍗🍗🍚🍚🍛🍛😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Ikke jeg. Jeg har planer og små handle i dag. 🛒🛒 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har tenkt oss på McDonalds i ettermiddag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Ikke jeg. Jeg har sett en snegle krype over mobilen min i dag 😛 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har akkurat spist opp hver vår potetgullpose nå.🟡🟡 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Ikke jeg. Jeg har planer og ha med meg nå om få strakser. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har tenkt oss å finne en skygge for å slippe unna den varmesolsteiken i dag.🌞🌞☀️☀️🥵🥵 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå