TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Er ikke glad i og fiske, så ikke jeg. Jeg har streamet i 4 og en halv time i går. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har spist potet sticks nå.🥔🥔🥢🥢😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai (endret) Ikke jeg. Jeg har hørt på musikk nå i natt. Endret 12. mai av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Det har Cassidy Tvillingene også. Vi har opprettet en The Beatles og Rolling Stones Tråd her på Diskusjon.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Ikke jeg. Jeg har sovet ca 6 timer nå i natt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har tenkt å sove noen timer nå straks.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Ikke jeg. Dere for ha en riktig omvendt god morgen da. 🤗🤗 Jeg har planer og spise nudler til middag i dag. Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Ikke jeg. Jeg har vært ute å tatt naturbilder i dag. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har spist kyllinglår og pommes frites og drukket brus nå i sted.🍗🍗🍗🍗🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Ikke jeg. Jeg har hatt med meg selv nå for noen minutter siden. Og jah, jeg har en hatt. 😝🤪😜😛 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har kjøpt oss sushi til lunsj i dag.🥢🥢🍣🍣😋😋 Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai ikke jeg. Jeg har sprengt en pose med potetstappe i mikroen i dag🤦♂️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har sovet godt i ettermiddag.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai (endret) Sover kun om natten, så ikke jeg. Jeg har vært på jobb i dag. Endret 13. mai av Skogslik Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Det har ikke Cassidy Tvillingene, siden ingen av oss har jobb. Vi har en temmelig skakkjørtdøgnrytme begge to. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Min er delvis rettet opp. Jeg har alle vinduene åpne nå, dem har allerede vært åpne noen par dager allerede Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har drukket vann nå.💧💧 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Jeg også. Jeg har allerede fått nok av sol og varme for i år... 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Det har egentlig jeg også... Jeg har hentet nye briller og solbriller i dag 🤓😎 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Ikke jeg. Jeg har sett regnbuen i dag. 🌈 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå