Trippelure Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Det har ikke jeg 🙃 Jeg har tatt meg en ettermiddagslur i dag 🤤 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars (endret) Ikke jeg, sover kun om natten. Jeg har drukket selv brygget (Sjølbrygga) øl nå. Endret 8. mars av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene for vi liker ikke øl. Vi har spist hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds nå.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Det har ikke jeg, for jeg spiser aldri på MacDonalds 😜 Jeg har gått en lang kveldstur med valpen 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene for vi har ingen valp å gå på tur med. Vi koser oss med snacks og brus i kveld.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Det har ikke jeg. Jeg har kost meg med fin musikk i kveld 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Det har Cassidy Tvillingene også.♥️♥️ Vi hører på musikk nå. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Det gjør jeg også. Jeg har kaffe og sjokolade jeg skal kose meg med nå 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi knasker i oss potetgull nå.🥔🥔🟡🟡 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars ikke jeg. Jeg har spist frokost i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars ikke jeg. Jeg har spisst et eple i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Ikke Cassidy Tvillingene. Vi har drukket vann nå.💧💧 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars (endret) Det har jeg også 😃 Jeg har en samling med steiner. Endret 9. mars av Trippelure Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har vært på McDonalds nå i sted.🥰🥰 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Der har jeg ikke vert på årevis. Jeg har snurret vinylplater i kveld. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Det har ikke jeg. Jeg har nettopp vært på butikken. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi poster på spreng i trådene her på forumet nå i kveld.🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Det har jeg også gjort 😁 Nå har jeg spist pizza. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene. Nå har vi spist potetgull.🥔🥔🟡🟡 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå