TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Ikke jeg. Jeg har rundet Elden Ring for ørtende gang nå. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Ikke jeg, kjenner til spillet, men aldri spilt det. Jeg har bygging på gang. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Ikke jeg. Jeg skal legge meg nå. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Ikke jeg. Jeg har en sterk plan om å spise frokost nå. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Jeg også 🥳 Jeg har gått tur i dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Jeg også, i skog og villniss. Jeg har bestilt litt hotell overnattinger rundt omkring i landet nå. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Ikke jeg. Jeg skal få besøk av vergen min i dag. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Jeg har ikke verge. Jeg har bygd noen kule Lego Technic-biler nylig. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Det har ikke jeg. Jeg har spist hjemmelagde cookies 😋 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Ikke jeg. Jeg fikk vårfølelsen i dag 😍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Jeg også 🥰 Jeg har nettopp gått meg en tur. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Ikke jeg. Jeg har planer og oppdatere Discord samfunnet mitt igjen, SCM-Cartel. 🙃🙃🙃 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Ikke vi. Vi skal spise sushi til lunsj i dag.🍣🍣😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Ikke vi. Vi skal spise sushi til lunsj i dag.🍣🍣😋😋 Dette er jeg har leken, men la gå da. 🙃 Tilbake til leken: Ikke jeg. Spiser skjeldent lunsj. Jeg har planer og spise kveldsmat snart. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Ikke Cassidy Tvillingene. Vi har planer om å spise frokost nå snart.😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Det har jeg også 😃 Jeg har hatt besøk av en svarttrost utenfor vinduet i dag 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi skal snart spise sushi.😋😋🍣🍣 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Det har ikke jeg tenkt til, for jeg spiste nettopp frokost. Jeg har spist frokost i dag 🙃 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Jeg også, havregryn og melk som vanlig! Jeg har gått en flott tur i skogen nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars (endret) Ikke jeg. Jeg har to nye medlemmer i Discord samfunnet mitt. Jeg vet heller ikke hvem dem er. Dem har ikke valgt side rolle heller, selv om jeg viste dem hvordan man gjør det under PM. Virker som om de ikke bryr seg, lite kunnskap om Discord kanskje, eller at de kanskje ikke forstår norsk, ikke vet jeg. Det er jo et norsk samfunn, hva skal de liksom forvente. Har null planer og hive dem ut da. 🙃🙃🙃 Endret 8. mars av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå