TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. august 2023 Del Skrevet 18. august 2023 Ikke helt riktig enda her da. Jeg har vært på butikken i dag. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 Ikke jeg, det er søndag 🙃 Jeg har drukket kaffe i dag tidlig Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 Jeg også. Jeg har padlet en tur med kanoen min i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 (endret) Jeg har aldri eid en kano. Så ikke jeg. Endret 27. august 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. august 2023 Del Skrevet 29. august 2023 Du glemte å spørre @TheDarkSycamore - SCM min tur har du spist frokost ikke jeg har venter på oda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 29. august 2023 Del Skrevet 29. august 2023 hæh? @MR SPEED Ja jeg har spist frokost for lenge siden Jeg har nettopp satt på oppvaskmaskinen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. august 2023 Del Skrevet 30. august 2023 MR SPEED skrev (19 timer siden): Du glemte å spørre @TheDarkSycamore - SCM min tur har du spist frokost ikke jeg har venter på oda Nei, jeg glemte ikke. Det var en grund at jeg skrev med store og tykke bokstaver. Slettet-Lk8eL7iw skrev (15 timer siden): hæh? @MR SPEED Ja jeg har spist frokost for lenge siden Jeg har nettopp satt på oppvaskmaskinen Ikke jeg. Siden min forrige ble misforstått, da tar jeg den på nytt. 😑😑 Jeg har aldri eid en kano. Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 30. august 2023 Del Skrevet 30. august 2023 Ikke jeg heller. Jeg har ikke sett på TV i dag Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 (endret) Det har jeg. Jeg har logget lenge med mobiltelefonen min nå, litt under en og en halvtime. Endret 31. august 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. september 2023 Del Skrevet 1. september 2023 Ikke jeg, bruker sjeldent mobilen lengre en 5-10min om gangen. Jeg har 4 uker ferie fra jobben nå Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 1. september 2023 Del Skrevet 1. september 2023 Ikke jeg. Jeg hadde en dritt dag på jobb i dag Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. september 2023 Del Skrevet 1. september 2023 Jobber ikke, så ikke jeg. Jeg har våket hele natta til i går. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2023 Del Skrevet 8. september 2023 Ikke jeg, fortids meg. Jeg har et savn nå. Savner og se folk i denne leken nå. 😢😢😢 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Samme her. Jeg har spist forskjellige typer bær i dag... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 (endret) Ikke jeg. Jeg har også hatt brettspill kveld i går, med lik linje som @Teleruin. 🎲🎲🎲 Endret 9. september 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Ikke jeg. Jeg har postet første post her inne i 2024. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Ikke jeg. Jeg har innlegg nummer to her inne i 2024. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Det har ikke jeg, for jeg har det tredje. Jeg har sovet ute om vinteren. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Ikke jeg. Jeg har vært i Vadsø nå i helga som var. Kom hjem i går. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Jeg har ikke vært så langt nord. Jeg har vært i Bodø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå