Sviskepott Skrevet 29. desember 2022 Del Skrevet 29. desember 2022 Det har ikke jeg. Jeg har kjent på at jeg begynner å fryse nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. desember 2022 Del Skrevet 29. desember 2022 Samme her. Jeg har blitt tett i nesen plutselig. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. desember 2022 Del Skrevet 29. desember 2022 Ikke jeg. Jeg har duppet av flere ganger nå i dag på sofaen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. desember 2022 Del Skrevet 30. desember 2022 Ikke jeg, sover kun om natten. Jeg har ryddet og vasket huset i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. januar 2023 Del Skrevet 4. januar 2023 Ikke jeg. Jeg har vasset med vann opp til leggene i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2023 Del Skrevet 4. januar 2023 Ikke jeg. Jeg har hatt hus dag i dag, altså vaske dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2023 Del Skrevet 25. januar 2023 (endret) Jeg også. Jeg har laget pasta salat i dag, med hjelp av ChatGPT. Ble faktisk god. 😃.. Her er oppskriften ChatGPT delte med meg: Jeg fulgte ikke den slaviskt, erstattet selleri med paprika. Selvfølgelig, her er en fremgangsmåte for å lage en farlig god pastasalat med kjøttdeig: Ingredienser: 1 pakke farfalle pasta 1 lb kjøttdeig 1/2 kopp hakkede løk 1/2 kopp hakkede gulrøtter 1/2 kopp hakkede selleri 2 fedd hvitløk, finhakket 1/2 kopp rødvin eller kjøttbuljong 1/4 kopp olivenolje 1/4 kupp rødvinseddik 1 ss dijonsennep 2 ss sukker Salt og pepper etter smak 1/2 kopp hakkede friske urter (f.eks basilikum, persille eller timian) Fremgangsmåte: Kokes pasta i godt saltet vann til den er al dente. Drener og avkjøler. Brun kjøttdeig i en stor panne over medium varme. Tilsett løk, gulrøtter, selleri og hvitløk, og brun sammen med kjøttet til grønnsakene er myke. Tilsett rødvin eller kjøttbuljong og la det koke inn. I en separat bolle, bland olivenolje, rødvinseddik, dijonsennep, sukker, salt og pepper for å lage en dressing. Rør pastaen, kjøttdeigblandingen og dressingen sammen i en stor bolle. Tilsett hakkede urter og bland godt. Server pastasalaten kald eller romtemperert. Tips: Pastasalaten kan også toppes med cherrytomater, ristede pinjekjerner, eller parmesan ost for ekstra smak og tekstur. Endret 25. januar 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 Ikke i dag, gjørde det her forleden. Jeg har en mage som skriker nå etter mat. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 ikke jeg. Jeg har støvsugd gulvet i dag. 👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 Ikke jeg. Jeg har akkurat stått opp. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 ikke jeg. Jeg har nettopp spist middag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 Skal spise nå jeg. Jeg har søndags stream i dag på YT kanalen min kl 20:00. Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 Haha, ikke jeg. Jeg har aldri hatt corona. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 ikke jeg heller. Jeg har aldri fått Ebola. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har hatt med meg selv i dag. Du skal slippe detaljer. Endret 24. april 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 20. april 2023 Del Skrevet 20. april 2023 Det har jeg også (lol) Jeg har spilt gitar i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. april 2023 Del Skrevet 24. april 2023 Ikke jeg. Jeg har han Ole Lukkøye rundt meg nå. 💤💤😴😴💤💤😴 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Ikke jeg. Jeg har billetter til Transformers: Rise of the Beasts på fredag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 ikke jeg. Jeg har lyst til å sove lenger i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Jeg har sovet lengere. Jeg har gjort mye i med rydde prosjektet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå