Harald Gjerholm Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Myr Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Liker fargen og lyset i bildene dine Det første skjemmes litt av busjen som ble veldig sentrert i kompet. Her ville jeg gjort et litt anderledes utsnitt. Det andre bildet liker jeg veldig godt. Fint komp og gode farger Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Blir nesten automatisk tiltrukket til dine bilder, av en eller annen grunn.. To fine bilder i HDR.., her falt jeg mest for versjon 2, da jeg mener dette bildet hadde den beste kompen.., fine farger og vakker natur. Ha en fin helg!! Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Mange takk for kommentarer. Det ble ikke den helt seriøse fotografering her med øsende regn, noe som gjorde stativbruk umulig (ikke vantett fotoboks) og en utålmodig fru Gjerholm bilen. Det ble ut av bil, knipse, inn i bil. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Likte absolutt V2 best. Et nydelig bilde, veldig behagelig å se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg