Izex Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg må få tatt opp film som streames fra internett, filen kan ikke downloades så jeg må finne annen måte å lagre det på, noen tips om programmer som tar opp det som skjer på skjermen + lyd selvf? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Ja jeg trenger framdeles prog for å recorde streamer film... Har prøvd offline explorer og FTP og å gå rett inn på filen, men alt blir blokkert for download. Ingen som vet om et prog som "filmer" det som skjer på skjermen? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 asfrecorder eller streambox vcr <-- hvs det behøves bruker/pass.. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 videomaskin koblet til tv ut på skjermkort Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Her finner du noen programmer for å ta opp det som skjer på skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå