Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Baseball Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Sitter på mobilen så er ganske lite bilde, men ser ut som en superhelt kvinne. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Viking. Rokkestjerne Endret 3. juli 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Nirvana / Kurt Cobain. (Egentlig James Hetfield, men Kurt Cobain var den første tanken som slo meg.) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Nirvana / Kurt Cobain. (Egentlig James Hetfield, men Kurt Cobain var den første tanken som slo meg.) Tror det er en ung David Gilmour fra Pink Floyd. Han over meg er en black metal fan og stolt av sitt vikingblod, derfor gikk han kjapt inn på google og søkte på "badass viking" og dro ned et stockimage (derav watermarking). Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Anime øyne på en vanlig skjeggete mann, litt rart egentlig Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 En som satte seg ned og skulle finne en avatar. Han åpnet photoshop og kleiset navnet sitt inn på skrått, løftet opp armene høyt i været og ropte "Done!". Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Beundrer av en kjendis som ingen har hørt om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå