Gå til innhold

Lære katt noe som er galt


Anbefalte innlegg

Jeg har en katt som er ganske liten i forhold til alderen, og det har hun arvet av moren sin, men p.ga det så har hun ingen måte å beskytte seg på fra andre katter.

 

Min søster bor i kjelleren og har to andre katter som er gansk store og sterke, og de pleier å banke opp katten vår, dette har holdt på i snart 2 år.

 

For at vår lille katt skal komme seg ut så holder vi veranda døren oppe hele tiden, men problemet er at om natten og når vi ikke er der så kryper kattene til søsteren min inn i vår katt sitt eget hjem og banker henne der.

 

Jeg har klart å stenge dem inne i vårt hjem og spruta de nå som faen med vann at de forlot huset mer enn gjennomvåt så de vet at når de går inn der, kan de få seg en så real omgang at de husker det den dagen de dør.

 

Men da jeg klarte å fange dem var det ingen hjemme da jeg kom hjem fra jobb, og tenkte jeg heller skulle gå inn veranda døra for å se om jeg kan fange dem om de var der, men det er vanligvis folk hjemme og passer på.

 

Katteluke vet de alle hvordan man bruker, så det er ingen alternativ, kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...