karakter-redd Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg har valgt s1 matte, kjemi, fysikk og biologi, hvilkene av disse er det det er Tentamen i? Går vg2 hvis det har noe å si Er dette forresten en vanskelig og krevende kombinasjon? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Mange som har gjort det før deg, prøver vel ikke å bli lege du og da ? Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Det er tentamen i S1-matte, men ikke i Fysikk1 eller Kjemi1. I Biologi vet jeg ikke helt sikkert, men tror ikke det. Kjemi2 har tentamen, men tror ikke Fysikk2 har dette. S2 har selvfølgelig tentamen. Lenke til kommentar
karakter-redd Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Mange som har gjort det før deg, prøver vel ikke å bli lege du og da ? Har vurdert det men er ikke sikker, men det er greit å ha, har i hvertfall dekket opptakskravene til de fleste utdanningene da Det er tentamen i S1-matte, men ikke i Fysikk1 eller Kjemi1. I Biologi vet jeg ikke helt sikkert, men tror ikke det. Kjemi2 har tentamen, men tror ikke Fysikk2 har dette. S2 har selvfølgelig tentamen. Okei, takk for svar;) regnet med at det var tentamen i matte... Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Vær oppmerksom på at du ikke kan gå inn på sivilingeniør med S1+S2, du må ha R1+R2. Isåfall må du ha forkurs først, men vet ikke om du kvalifiserer til det. Har ingen anelse. Lenke til kommentar
rankine Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det er tentamen i S1-matte, men ikke i Fysikk1 eller Kjemi1. I Biologi vet jeg ikke helt sikkert, men tror ikke det. Kjemi2 har tentamen, men tror ikke Fysikk2 har dette. S2 har selvfølgelig tentamen. Det er ingen regler for hvilke fag det skal være tentamen i, det er opp til den enkelte skole eller lærer. Hvorfor er det selvfølgelig at S2 har tentamen? Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Det er vel kanskje opp til den enkelte skole, men har inntrykk av at dette er standardmåten å gjøre det på. Hvis/når det er tentamen i S1 er det nesten en selvfølge at det er i S2. Tror (uansett) "alltid" det er tentamen i matematikk på videregående. Endret 19. august 2012 av oOleE Lenke til kommentar
bublizz Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Vi hadde tentamen i alle programfagene. Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Vi hadde tentamen i alle programfagene. sux2bU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå