Laila - Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Borre i tidlig høst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Ypperlig plassert i bildeflaten den tistelen eller hva det nå enn er.Bakgrunn som er soft og dus,og derfor passer utmerket til å fremheve den grønne;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Ypperlig plassert i bildeflaten den tistelen eller hva det nå enn er.Bakgrunn som er soft og dus,og derfor passer utmerket til å fremheve den grønne;) Tusen takk Jan Erik! Er nok en tistel - litt lokale navn her.... Om jeg ikke bommer helt, eh...som jeg seff. kan gjøre, så er det denne som får disse hakene på frøene, og som setter seg fast i alt. Noe vi hadde mye moro med,(eller ikke moro med), bruke hverandres hoder som blink --- de satte seg jo helt fast Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Ypperlig plassert i bildeflaten den tistelen eller hva det nå enn er.Bakgrunn som er soft og dus,og derfor passer utmerket til å fremheve den grønne;)Tusen takk Jan Erik! Er nok en tistel - litt lokale navn her.... Om jeg ikke bommer helt, eh...som jeg seff. kan gjøre, så er det denne som får disse hakene på frøene, og som setter seg fast i alt. Noe vi hadde mye moro med,(eller ikke moro med), bruke hverandres hoder som blink --- de satte seg jo helt fast Joda husker di..ikke att jeg fikk så mange i håret,men mange som fikk av meg..hehe;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Dette var vakkert Borren trer godt frem flott skarphet og kornåkeren i bakgrunnen setter en helt spesiell stemning. Mht. komp synes jeg litt mer luft til venstre og i toppen kunne gjort seg - føler at borren blir "dyttet" litt langt mot kanten. Ble litt nyskjerrig på dette med navnet, såvidt jeg har funnet ut er ikke tistel og borre det samme... Litt usikker på denne her, men slik du beskriver disse kulene vil jeg tro det er en art av borre. Jeg har forresten også mine assosiasjoner til borrer - hundelufting i område med innslag av borre, - jeg sier ikke mer, bare at hundene var store og med lodden pels.... Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Dette var vakkert Borren trer godt frem flott skarphet og kornåkeren i bakgrunnen setter en helt spesiell stemning. Mht. komp synes jeg litt mer luft til venstre og i toppen kunne gjort seg - føler at borren blir "dyttet" litt langt mot kanten. Ble litt nyskjerrig på dette med navnet, såvidt jeg har funnet ut er ikke tistel og borre det samme... Litt usikker på denne her, men slik du beskriver disse kulene vil jeg tro det er en art av borre. Jeg har forresten også mine assosiasjoner til borrer - hundelufting i område med innslag av borre, - jeg sier ikke mer, bare at hundene var store og med lodden pels.... Tusen takk Astrid! Vet, du - dere har rett begge to! Tistel og Borre er ikke det samme - de bare ligner. Var ikke våken nok. Det her er en Tistel - Har nå en blomsterbok, en fuglebok liggende sammen med fotoboka og fotobladene )) Ja, det er kjedelig med hund og Borre, har en her og som får det i pelsen når jeg ikke er våken nok. Ha en fin lørdagskveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg