Boil-in-bag-ris Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Hvis du ikke kan fordra det. hvorfor er du innom alle trådene mine og slenger da? Da legger du opp til det da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Du ville ha oppmerksomhet, og jeg gir deg oppmerksomhet - ferdig vare. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Ja trådene mine kan være så langt oppi ræva di som du bare vil ha dem Gavekort, men folk trenger ikke si det i tråden og lage bullshit av det. Jo. Jeg liker å ytre meg og vi får tydeligvis en effekt av å gjøre det slik. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Effekten er jo at jeg ser at dere troller. Dere driter dere jo ut når dere gjør sånn.. Ser dere ikke hva de andre her skriver a? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Her på diskusjon.no har vi et enormt nedslagsfelt. Klokka er snart 01 og vi har fortsatt 1500 gjester. Det er ikke til å unngå at flere av disse er høylydt uenig i TS..Uansett tema. Personlig synes jeg dette er noe en må ta med seg. Demokratiets pris (Hvorfor være negativ når det er så mye annet å gjøre?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Et råd til deg, Vil du ha deg en seriøs diskusjon, så hold deg til de seriøse kategoriene der moderatorene er mer restriktiv. Det kan være lurt å skrive mer formelle og objektive innlegg, slik at du slipper skyttergrav-, og semantikk diskusjoner. God "ANALogi" hjelper mye. Edit: Husker at du skrev "ANALogi" fremfor analogi en gang. Endret 18. august 2012 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Effekten er jo at jeg ser at dere troller. Dere driter dere jo ut når dere gjør sånn.. Ser dere ikke hva de andre her skriver a? Troller? Så hvis noen står på en såpeboks i gaten og snakker tull (scientologi, mannssjåvinisme, spøkelser, etc. etc.), har ikke jeg lov til å avbryte for å si min mening om hans/hennes ytringer? Jeg har altså lov til å si at Big Bang Theory er en elendig TV-serie, men ikke at "Den mest pervo tråden ever!" er en elendig tråd? Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Bare vent du lille Gavekort, så skal jeg komme inn i dine tråder og syte om jeg aldri før. ÅÅÅÅ LAME TRÅÅÅÅD!!!!! så skal vi se om du fortsatt står bak denne holdningen du forklarer her.. Da får nok pipa di en annen lyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Vil du ha en skikkelig "pervo" innlegg fra meg i "Den mest pervo tråden ever!"? Undersøk tråden om et øyeblikk. Fare for at den tråden blir sperret nå Endret 18. august 2012 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Lol! For en komisk tråd EDIT: Popcorn time Endret 31. august 2012 av IceBlitz Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Edit. Endret 31. august 2012 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå