Gå til innhold

Hvorfor oppholde seg i en tråd man ikke liker?

Anbefalte innlegg

I flere av mine tråder har det flommet over av folk som sier klart i fra at de synes tråden eller ts burde forsvinne og som bare kommer inn for å slenge med leppa.

Da lurer jeg på, hvorfor i all verden oppholde seg i en tråd som man tydeligvis har det miserabelt i og som man kommer inn for å syte og klage i??

Jeg ser ikke vitsen! Har aldri gjort det selv og man ser ærlig talt ut som et troll selv når man holder på sånn.

Endret av Boil-in-bag-ris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå snakker jeg ikke om de som kommer inn for kun å lese. Nå snakker jeg om de som kommer inn og kommenterer og slenger kommentarer. "ÅÅ FOR EN LAME TRÅÅÅÅD!"

"Steng denne tråden pls"

"TS du troller!"

"Hvorfor lever denne tråden enda??? DEN SUGER!!!"

" Jeg er så drittlei dette her!"

etc..

Blir like dumt som at jeg skal dra på Rihanna konsert, når jeg hater Rihanna og stå og hyle "BUUUU du suger!! BLI FERDIG!!"

• Liker 4
Lenke til kommentar
Da lurer jeg på, hvorfor i all verden oppholde seg i en tråd som man tydeligvis har det miserabelt i og som man kommer inn for å syte og klage i??
Et av internets store mysterier. Min teori er at noen bare liker drama og dermed prøver å fyre opp stemningen.
Lenke til kommentar

anonym +-ing ser jeg i stor grad på som en positiv ting, og jeg har selv vert forkjemper for å beholde denne ordningen på forumet.

DOG er det en ukultur at noen fjerne får mange +-er for å slenge noe dritt til andre brukere.

Lenke til kommentar

Jo det er bra det tiltrekker oppmerksomhet, det er jo det hele forumet handler om. Men ikke feil type oppmerksomhet. Da er det bedre uten.

Ja trådene mine kan være så langt oppi ræva di som du bare vil ha dem Gavekort, men folk trenger ikke si det i tråden og lage bullshit av det.

Endret av Boil-in-bag-ris
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det er DU som er opptatt av ryktepoeng greiene, hadde jeg hatt muligheten så hadde jeg sperret det på min egen profil, slik at jeg var nøytral. Jeg kan ikke noe for at folk rater mine idiotuttalelser positivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...