Gå til innhold

USB lydkort for Linux

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke ekspert, og kan ikke hjelpe deg med spesifikke produkter.

Men jeg tror innlegget ditt burde inneholdt mer informasjon. Hva skal du bruke det til?

Musikkproduksjon? Spill? Trenger du surround?

Eller skal du bare ha noen greier som er billigst mulig for å høre på mp3 mens du surfer på nettet?

Tror Biltema har en ekstern høyttaler med USB.

Den kobles til USB-porten på PCen, og dukker opp som ekstern lydenhet.

Ingen ekstra strømforsyning kreves. Både strøm og signal går gjennom USB-ledningen, og den er den eneste ledningen som kreves.

Jeg hadde en sånn før, men det er lenge siden. Troooor den funket i Ubuntu uten å måtte konfigurere noe som helst, men jeg husker ikke sikkert.

Jeg tror det er den absolutt billigste løsningen, og lyden var overraskende bra i forhold til størrelsen.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke ekspert, og kan ikke hjelpe deg med spesifikke produkter.

Men jeg tror innlegget ditt burde inneholdt mer informasjon. Hva skal du bruke det til?

Musikkproduksjon? Spill? Trenger du surround?

Eller skal du bare ha noen greier som er billigst mulig for å høre på mp3 mens du surfer på nettet?

Tror Biltema har en ekstern høyttaler med USB.

Den kobles til USB-porten på PCen, og dukker opp som ekstern lydenhet.

Ingen ekstra strømforsyning kreves. Både strøm og signal går gjennom USB-ledningen, og den er den eneste ledningen som kreves.

Jeg hadde en sånn før, men det er lenge siden. Troooor den funket i Ubuntu uten å måtte konfigurere noe som helst, men jeg husker ikke sikkert.

Jeg tror det er den absolutt billigste løsningen, og lyden var overraskende bra i forhold til størrelsen.

Rett og slett bare koble på hodetelefoner og høre på mp3 når jeg surfer!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...