AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Var på en elektrobutikk, og så ei kjekk og søt jente der. Fant henne igjen på facebook og tenkte jeg skulle sende henne en mld: bare sånn du så veldig søt ut bak kassen osv. og noe som hun kjenner meg igjen på. Burde sagt det i real life, men så har jeg litt angst, så det er ikke så lett. Er det bare wierd å gi komplemang, eller vil det bli akseptert i innelukkede norge? Anonym poster: 159aa0d9eb09f59045af528a0b22ce02 Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Det er creepy. Gå heller tilbake til butikken, snakk med henne og be henne ut på en kaffe eller noe simpelt. Lenke til kommentar
Dyscalculia Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Helt enig, det er kleint. Hun kommer med stor sannsynlighet til å få stalker-vibber av deg hvis du gjør det. Snarveier i sånne situasjoner lønner seg sjeldent. Bit tenna sammen og stikk tilbake til butikken. Det gjør så utrolig mye mer for inntrykket hennes av deg i tillegg Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Anbefaler det første svaret du fikk Jobber i butikk selv, umulig å huske hver eneste kunde. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg har mange kunder jeg husker, men til tross for at jeg evt hadde gjort det ville jeg fortsatt fått sterke stalker viber om jeg fikk en melding på facebook istedenfor et forslag om kaffe eller date i butikken! Lenke til kommentar
Klatre88 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg ville selv følt det ubehagelig om noen bare plutselig skreiv til meg på facebook på den måten.. møt opp på butikken! det verste du kan få er et nei;) Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Er det betre å dumme seg loddrett ut i lokalbutikken enn på facebook, jenter? Lenke til kommentar
Dyscalculia Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Man behøver ikke være jente for å forstå at det faktisk er bedre å bli oppfattet som en som faktisk har baller nok til å ta kontakt ansikt til ansikt, enn å bli oppfattet som en jævla stalker fordi han har skrevet en creepy melding på facebook. Som Klatre skriver; det verste svaret man får er et nei. Tenk deg den selvtillitsboosten kvinnfolket bak kassa får da! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Er det betre å dumme seg loddrett ut i lokalbutikken enn på facebook, jenter? Du dummer deg ikke ut ved å få et nei. Noe du derimot dummer deg ut på er å se ut som en stalker. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Det er og en dårlig ide å sette betingelser ved kompliment. - "Du ser pen ut bak kassen"... men ingen andre steder? - "Du ser sexy ut i den kjolen"... må eg ha den på for å være sexy? osv. Det er bagateller, og trenger ikke være avgjørende på noen måte. Men ofte er det det som ikke blir sagt som sier mest Planen om å kontakte henne via facebook ut av det blå virker for øvrig ut som en dårlig ide. Lenke til kommentar
Klatre88 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 hun bak kassen vil bli mer smigret av at du kommer direkte og sier noe enn at du skriver på facebook.. jeg hadde fort blokkert den personen som hadde skrevet til meg på facebook... hadde fått "stalkervibber" med en gang... det er jo tross alt LITT jobb å finne personer du ikke kjenner, på facebook, så sant du ikke har fulle navnet, eller at du har noen som kjenner personen... og da tenker man sitt om du faktisk har sittet og gravd for å finne den personen...desperat, er første ordet som kommer opp i mitt hodet da... Lenke til kommentar
AndersTK Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Er det betre å dumme seg loddrett ut i lokalbutikken enn på facebook, jenter? Når jeg var på din alder så tenkte jeg det samme. Gjorde at ting var veldig vanskelig, og jeg turde aldri kontakte jenter tilfeldig på pub eller i andre situasjoner. Det jeg innså når jeg nermet meg 30 var at jenter ofte bare blir sjarmert om man kontakter dem tilfeldig, siden svært få har baller til å faktisk gjøre det. Worst case scenario så ender du opp med et nei, samt at du føler deg litt flau i en time eller to. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Meiner de verkeleg at ei jente er desperat når ho også føretrekkjer å ta kontakt på fjesboka framfor å stå andlet til andlet til deg? Eg hadde berre vorte glad av å få ei slik melding på facebook. Eller... berre gløym det. Jenter tek aldri kontakt uansett. 1 Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Er det betre å dumme seg loddrett ut i lokalbutikken enn på facebook, jenter? Nei, men det er så å si garantert at hun bare ler. Dessuten, har de felles venner kan ryktene spre seg fort. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 UTROLIG CREEPY. Sorry men man går ikke på facebook å finner mennesker man har møtt i en butikk for å gi dem et kompliment. Hun vil føle seg truet og ukomfortabel. Gå heller innom butikken igjen og si det til henne, vær en mann. Det ALLER VERSTE som kan skje er at hun ikke syntes du er kjekk og du beveger deg videre til neste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå