Roy Arne Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Vi har testet Panasonics LED-flaggskip. Test: Panasonic Viera TX-L47WT50Y Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Skal jeg ha panasonic er det plasma som gjelder. Vil jeg ha LCD ser jeg på andre merker, samsung, LG, sony og philips. Panasonic lager fine plasma skjermer, men har aldri følt at LCD skjermene har vært mye for pengene eller balnt de beste i prisklassen. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Skal jeg ha panasonic er det plasma som gjelder. Vil jeg ha LCD ser jeg på andre merker, samsung, LG, sony og philips. Panasonic lager fine plasma skjermer, men har aldri følt at LCD skjermene har vært mye for pengene eller balnt de beste i prisklassen. Hva er dårligere med panasonic sine LCD'er kontra de andre merkene? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Skal jeg ha panasonic er det plasma som gjelder.Vil jeg ha LCD ser jeg på andre merker, samsung, LG, sony og philips.Panasonic lager fine plasma skjermer, men har aldri følt at LCD skjermene har vært mye for pengene eller balnt de beste i prisklassen.Hva er dårligere med panasonic sine LCD'er kontra de andre merkene? Føler man må betale mer for en panasonic LCD med bildekvalitet tilsvarende konkurrent X i de fleste tilfeller, og da ser jeg ikke helt grunnen til å velge panasonic vs konkurrent X som er rimeligere. Endret 18. august 2012 av OC-Freak Lenke til kommentar
User400 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 er det bare meg eller panasonic har stjålet design på fotten fra samsung Lenke til kommentar
Plystrern Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Når skal dere teste den mest interessante tvn til panasonic? Altså p65vt50y. Alt annet er helt uinteressant. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Når skal dere teste den mest interessante tvn til panasonic? Altså p65vt50y. Alt annet er helt uinteressant. Sant det, men ST serien skal visst være ganske nær VT, men mye billigere.. Endret 18. august 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Skal jeg ha panasonic er det plasma som gjelder.Vil jeg ha LCD ser jeg på andre merker, samsung, LG, sony og philips.Panasonic lager fine plasma skjermer, men har aldri følt at LCD skjermene har vært mye for pengene eller balnt de beste i prisklassen.Hva er dårligere med panasonic sine LCD'er kontra de andre merkene?Føler man må betale mer for en panasonic LCD med bildekvalitet tilsvarende konkurrent X i de fleste tilfeller, og da ser jeg ikke helt grunnen til å velge panasonic vs konkurrent X som er rimeligere. Det er da ikke så rart når man får kvalitetsmateriale fra Panasonic, kontra plastdriten fra bl.a. Samsung. Dog har jeg selv en plasma (vt30) fra Panasonic, og det finnes vel ikke noe plast på TVen i det hele tatt. Og alt er gjennomført (og nå er til og med designet på plass). Samsung er bare en stor skuffelse etter at jeg prøvde både fjorårets 8000-serie i både LED-LCD og Plasma. Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 er det bare meg eller panasonic har stjålet design på fotten fra samsung Det er vel bare deg, jeg har vel aldri sett en bomerangfot på en Samsung. I alle fall ikke i nyere tid. Fjorårets modeller kom med en kryssfot om det er denne du blander inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå