IntelAmdAti Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Flere enn meg som ble skuffet over denne? Det kunne vært en scene fra Kungfu Panda 3 med kinesisk setting. Cinematicen kunne vært sendt på barne-tv og det sier meg at gjennomsnittsalderen på spillerene går nedover og at Activision-Blizzard vil appellere til denne gruppen spillere. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Poenget ditt? troll more? 1 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Ja, ble litt skuffet. Men lenge siden jeg har spilt nå og trur ikke jeg kommer til å spille WoW igjen uansett. Ganske tydelig at de har skiftet fokus til en annen brukergruppe enn jeg befinner meg i. Favoritt trailer : 3 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Lager de noen gang film er jeg interresert i å se den iallefall Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg syns i grunn pandaen var akkurat så laid-back som den måtte være for å være noe interessant. Hadde vært så pussig med en "hard-core" panda....Fikk i grunn ørlitt lyst til å levle en panda likevel, selv om jeg har vært negativ til dem tidligere. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Med tanke på hvordan panadene er, og har alltid vært syntes jeg filmen stemte ganske bra! Hadde det vært en panda som sloss så blodet spruta og lignende de tidligere filmene hadde jeg lurt på hva pokker Blizzard holder på, men det er ikke sånn pandarene er! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå