Jentungen2 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Regnfulle blomster Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Tips,en mindre blender og flere av de flotte rosene ville havnet i fokus;), Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Takk for tipset, Jan Erik. Har nå lagt inn ett nytt bilde V2, synes det ble bedre, kanskje litt skarpere og fikk blomsten i forgrunnen også i fokus. Valgte å ikke ha blomstene nederst i høyre hjørne i fokus, da disse ikke var fult så fine. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Så klippet jeg bort blomstene nede i høyre hjørne og det ble V3 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Takk for tipset, Jan Erik. Har nå lagt inn ett nytt bilde V2, synes det ble bedre, kanskje litt skarpereog fikk blomsten i forgrunnen også i fokus. Valgte å ikke ha blomstene nederst i høyre hjørne i fokus, da disse ikke var fult så fine. Det hjalp bra ja;) ..på begge de 2 nye versjonene;) Endret 18. august 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hehe... jeg som trodde du var ute å lukte i hagen i regnværet i det jeg for forbi, og tenkte at jeg burde være like flink. Men vet jo hvordan foto tar tid fra alt annet..... Toppers med v2 og v3, nydelige fargenyanser. - V2 min favoritt - med sin varme og nærhet Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Takk for tipset, Jan Erik. Har nå lagt inn ett nytt bilde V2, synes det ble bedre, kanskje litt skarpereog fikk blomsten i forgrunnen også i fokus. Valgte å ikke ha blomstene nederst i høyre hjørne i fokus, da disse ikke var fult så fine. Det hjalp bra ja;) ..på begge de 2 nye versjonene;) Takk for det Endret 18. august 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Hehe... jeg som trodde du var ute å lukte i hagen i regnværet i det jeg for forbi, og tenkte at jeg burde være like flink. Men vet jo hvordan foto tar tid fra alt annet..... Toppers med v2 og v3, nydelige fargenyanser. - V2 min favoritt - med sin varme og nærhet Der lurte jeg deg, Jentungen Enig med deg, liker også best V2 Endret 18. august 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg