Gå til innhold

BK: Regnfulle blomster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tipset, Jan Erik. Har nå lagt inn ett nytt bilde V2, synes det ble bedre, kanskje litt skarpereog fikk blomsten i forgrunnen også i fokus. Valgte å ikke ha blomstene nederst i høyre hjørne i fokus, da disse ikke var fult så fine. :)

Det hjalp bra ja;) ;)..på begge de 2 nye versjonene;)

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Hehe... jeg som trodde du var ute å lukte i hagen i regnværet i det jeg for forbi, og tenkte at jeg burde være like flink. Men vet jo hvordan foto tar tid fra alt annet.....:) Toppers med v2 og v3, nydelige fargenyanser. - V2 min favoritt - med sin varme og nærhet :)

Lenke til kommentar
Takk for tipset, Jan Erik. Har nå lagt inn ett nytt bilde V2, synes det ble bedre, kanskje litt skarpereog fikk blomsten i forgrunnen også i fokus. Valgte å ikke ha blomstene nederst i høyre hjørne i fokus, da disse ikke var fult så fine. :)
Det hjalp bra ja;) ;)..på begge de 2 nye versjonene;)

Takk for det :)

Endret av Jentungen2
Lenke til kommentar

Hehe... jeg som trodde du var ute å lukte i hagen i regnværet i det jeg for forbi, og tenkte at jeg burde være like flink. Men vet jo hvordan foto tar tid fra alt annet..... :) Toppers med v2 og v3, nydelige fargenyanser. - V2 min favoritt - med sin varme og nærhet :)

Der lurte jeg deg, Jentungen :rofl: Enig med deg, liker også best V2 :)

Endret av Jentungen2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...