Gå til innhold

Heisann!

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte bare at jeg skulle introdusere meg, er en 19 år gammel gutt. Har surfet omkring på forumet en god stund, og bestemte meg da for å bli medlem i dag! Interesserer meg mest for FPS spill, strategy (ala Red Alert typen), alt går vel an så lenge det er morsomt da.

Unreal Tournament er favoritt multiplayer spillet mitt, og jeg syns Max Payne er et knallbra singleplayer spill. Kanskje jeg bare skulle legge til et spörsmål her, sånn at innlegget har et "point". Hva er ditt favoritt mp og sp spill?

-Tommy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei på deg!

Stilig at noen for en gangs skyld introduserer seg. Skulle hatt egen kategori for slikt. :)

Orker ikke kåre noe favorittspill nå. Spiller nesten ikke for tida, men oppdatere hvis jeg begynner igjen. Spiller vel egentlig bare RPG hjemme, siden det er det eneste jeg orker å bruke de få pengene jeg har på.

Lenke til kommentar

Hei å hå!!

Ra2 på nett jah.. Lenge siden hmm... Så det er faktisk fler enn meg som har bedrevet tid m sånn asså?!!? Trodde aldri vi var fler enn 4 Normenn der alt i alt jeg :wink: HeHe...

Men til anbefallinger..

MP: Rise Of Nations

SP: Cm4 og (så klart: ) FallOut 1 og 2..

(Hmmm... Begynner snart å bli kjedelig å nevne FallOut hver gang noen søpr etter beste-spill eller anbefallinger nå... Kanskje jeg skulle gått igjennom alle innleggene mine og telt hvor mange ggr jeg faktisk har anbefallt eller nevnt de?!!? :o Næhh..)

Lenke til kommentar

Hei å hå!!

Ra2 på nett jah.. Lenge siden hmm... Så det er faktisk fler enn meg som har bedrevet tid m sånn asså?!!? Trodde aldri vi var fler enn 4 Normenn der alt i alt jeg :wink: HeHe...

Men til anbefallinger..

MP: Rise Of Nations

SP: Cm4 og (så klart: ) FallOut 1 og 2..

(Hmmm... Begynner snart å bli kjedelig å nevne FallOut hver gang noen søpr etter beste-spill eller anbefallinger nå... Kanskje jeg skulle gått igjennom alle innleggene mine og telt hvor mange ggr jeg faktisk har anbefallt eller nevnt de?!!? :o Næhh..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...