Sidious Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hei! Tenkte bare at jeg skulle introdusere meg, er en 19 år gammel gutt. Har surfet omkring på forumet en god stund, og bestemte meg da for å bli medlem i dag! Interesserer meg mest for FPS spill, strategy (ala Red Alert typen), alt går vel an så lenge det er morsomt da. Unreal Tournament er favoritt multiplayer spillet mitt, og jeg syns Max Payne er et knallbra singleplayer spill. Kanskje jeg bare skulle legge til et spörsmål her, sånn at innlegget har et "point". Hva er ditt favoritt mp og sp spill? -Tommy Lenke til kommentar
tommyS Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hei tommy kult nevan!! (heter det samme! JEg digger red alert age of empire og slike spill! Spiller du på nett?? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Hehe, takk takk. Vel, jeg spiller på nettet avogtil da, men det har liksom värt ganske lenge siden jeg spilte strategispill på nettet (er ikke så flink i det, og det blir oftest nederlag for meg). Det går nok mest i FPS (UT o.l.). -Tommy Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Favoritt MP: Warcraft 3, Warcraft 3 TFT Favoritt SP: Indiana Jones Fate of Atlantis og Willy Beamish Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hei på deg! Stilig at noen for en gangs skyld introduserer seg. Skulle hatt egen kategori for slikt. Orker ikke kåre noe favorittspill nå. Spiller nesten ikke for tida, men oppdatere hvis jeg begynner igjen. Spiller vel egentlig bare RPG hjemme, siden det er det eneste jeg orker å bruke de få pengene jeg har på. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hei å hå!! Ra2 på nett jah.. Lenge siden hmm... Så det er faktisk fler enn meg som har bedrevet tid m sånn asså?!!? Trodde aldri vi var fler enn 4 Normenn der alt i alt jeg :wink: HeHe... Men til anbefallinger.. MP: Rise Of Nations SP: Cm4 og (så klart: ) FallOut 1 og 2.. (Hmmm... Begynner snart å bli kjedelig å nevne FallOut hver gang noen søpr etter beste-spill eller anbefallinger nå... Kanskje jeg skulle gått igjennom alle innleggene mine og telt hvor mange ggr jeg faktisk har anbefallt eller nevnt de?!!? :o Næhh..) Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hei å hå!! Ra2 på nett jah.. Lenge siden hmm... Så det er faktisk fler enn meg som har bedrevet tid m sånn asså?!!? Trodde aldri vi var fler enn 4 Normenn der alt i alt jeg :wink: HeHe... Men til anbefallinger.. MP: Rise Of Nations SP: Cm4 og (så klart: ) FallOut 1 og 2.. (Hmmm... Begynner snart å bli kjedelig å nevne FallOut hver gang noen søpr etter beste-spill eller anbefallinger nå... Kanskje jeg skulle gått igjennom alle innleggene mine og telt hvor mange ggr jeg faktisk har anbefallt eller nevnt de?!!? :o Næhh..) Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Humm?? favoritt spell.. SP: Morrowind+Tribunal+BloodMoon for nå. MP: Day of Defeat Får ikke spelt så mye MP på grunn av den møkkete lastoman broren min ( DoD suger med 300 ping). Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Du har nicket ditt fra Star Wars, eh? I like that :wink: Fav. SP: Baldur's Gate 2: Shadows of Amn Fav. MP: Warcraft III Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Fave' MP;Diverse HL-mods (CS,FA,DoD & NS) Fave' SP:Planescape:Torment, Fallout, Blood, Half-Life:Opposing Forces, Diverse HL-Mods (som f.eks. They Hunger & Heart of Evil), Freespace 1&2. Og alle de andre, som jeg ikke kommer på i farten Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Du har nicket ditt fra Star Wars, eh? I like that :wink: Jo, stemmer det. Oppmerksom gitt Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Favoritt MP : Tactical Ops SP : Grand Turismo Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 multiplayer spill, counter strike singleplayer, steel beasts. hei forresten. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 hej.. :smile: Multiplayer: (Begge mods til Battlefield 1942) Desert Combat Eve of Destruction Singleplayer: Special place in my heart awards: Operation Flashpoint og Grim Fandango Spiller nå: Divine Divinity (Krem- RPG) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 hei hei MP = (må vel bite i gresset her ja) CS/DoD SP= hmm, varierer etter hva som er ute men blitzkrieg for øyeblikket... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 - Favoritter - MP: Operation Flashpoint - Resistance SP: Baldur's Gate trilogien Egentlig ville jeg sagt Flashpoint på begge, men føler vel at det ville blitt litt ensporet. des,OUT! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Heisann MP: BF1942, dc Sp:starcraft, grim fandango, vince city Lenke til kommentar
gspr Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Favoritt MP: Tactical Ops og RTCW Enemy Territory Favoritt SP: Civilization 3 og NWN. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Elendig bruk av overskrift. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg