morphling71 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 MDNA Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Er dette henne, eller en av danserne? Var det mulig å komme så nære innpå med kamera? Man kan like showet eller ikke (har ikke vært der), men syns du har truffet veldig bra her. Lys, farger, positur. Imponerende bra kvalitet også. Lenke til kommentar
morphling71 Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Dette er Madonna. Stod ca 3 meter fra scenen, og med 30-110 mm objektivet er det mulig å komme enda nærmere. På dette bildet tipper jeg at Madonna var ca 10-12 meter unna. Ble positivt overrasket over kvaliteten på bildene. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Ikke dårlig;) Men sånn all over,hvordan er du fornøyd med kamera? Har hatt det i tankene til nettopp dette formål,men er noe dyrt med den billdebrikka.10mp.Så hva er din erfaring? Lenke til kommentar
morphling71 Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Ikke dårlig;)Men sånn all over,hvordan er du fornøyd med kamera? Har hatt det i tankene til nettopp dette formål,men er noe dyrt med den billdebrikka.10mp.Så hva er din erfaring? Er veldig fornøyd med bildekvaliteten. Prøvde med forskjellige innstillinger, men for meg passet auto best med tanke på at lysforholdene skifter hele tiden. Prøvde også å skyte i raw format, men da mistet jeg endel av skuddtakten, så jeg kjørte på jpg. Totalt sett så synes jeg kamera er meget bra som et nr.2 kamera. Lite, lett og tar flotte bilder. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Ikke dårlig;)Men sånn all over,hvordan er du fornøyd med kamera? Har hatt det i tankene til nettopp dette formål,men er noe dyrt med den billdebrikka.10mp.Så hva er din erfaring?Er veldig fornøyd med bildekvaliteten. Prøvde med forskjellige innstillinger, men for meg passet auto best med tanke på at lysforholdene skifter hele tiden. Prøvde også å skyte i raw format, men da mistet jeg endel av skuddtakten, så jeg kjørte på jpg. Totalt sett så synes jeg kamera er meget bra som et nr.2 kamera. Lite, lett og tar flotte bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg