Jan Erik Engan Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 On Tracks Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fra Drammen............. V1 tonemapping V2 Topaz Lens Effects V3 Topaz Simplify Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Fine bilder, har faktisk prøvd meg fra samme scene som deg jeg også, men ble langt ifra så vellykkede som dine God tittel til bildet. Endret 18. august 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Liker veldig godt ideen og kompet i dette bildet. Fargene og stemningen bærer tydelig Jan Erik signatur :o) Regner med at det er LucisArt som har hatt en finger med i etterbehandlingen - eller er det HDR? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Fine bilder, har faktisk prøvd meg fra samme scene som deg jeg også, men ble langt ifra så vellykkede som dine God tittel til bildet. Takker;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Liker veldig godt ideen og kompet i dette bildet.Fargene og stemningen bærer tydelig Jan Erik signatur :o)Regner med at det er LucisArt som har hatt en finger med i etterbehandlingen - eller er det HDR? Takker.V1photomatix tonemapping(plugin).V2 Topac filter effects.V3 Topaz Simplify;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 3 flotte, som vanlig. V2 gir en dybdefølelse, som jeg synes gir enda mer liv og historie. Linja kommer i fokus og øynene følger den helt ned. Oppmerksomheten ledes til hva som er i enden. Helt på Track fra deilige Drammen Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 3 flotte, som vanlig. V2 gir en dybdefølelse, som jeg synes gir enda mer liv og historie. Linja kommer i fokus og øynene følger den helt ned. Oppmerksomheten ledes til hva som er i enden. Helt på Track fra deilige Drammen Tusen takk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg