rhka Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Er det noen som har en Samsung Galaxy Y med tele2? Hjelp meg å finne riktige koder til min telefon, hvem som helst, bare slå inn sifrene nedenfor. Jeg trenger noen opplysninger, som jeg selv mangler etter å ha tuklet med den. Min telefon er ganske ubrukelig før jeg får tak i disse dataene. Bruk telefontastaturet (som når du slår et nummer for å ringe noen). Disse funksjonene henter informasjon, du ringer ikke. Tast de 3 forskjellige numrene og du vil få opp resultatet under: ******************************************************************************* *#1234#: PDA: S5360XX PHONE: S5360XX CSC: S5360 *2767*4387264636#: [1] Sellout SMS: OFF [2] PCode: GT-S5360 (bare denne er interessant for meg) [3] Mode: Prod *#06#: IMEI info: ******************************************************************************* Kopier dette og fyll ut det som mangler i mitt oppsett. Kan noen gjøre dette så er jeg meeeget takknemmelig:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå