nikonfjott Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 My og Orion Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Flotte skapninger ja, også så knyttet til og glad man blir i dem Har hatt hund stort sett hele livet, så jeg vet godt hva du snakker om Så årvakne og oppmerksomme som de begge to er, da spesielt på bilde V2. Supersøte ! Endret 18. august 2012 av Jentungen2 1 Lenke til kommentar
nikonfjott Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Flotte skapninger ja, også så knyttet til og glad man blir i dem Har hatt hund stort sett hele livet, så jeg vet godt hva du snakker om Så årvakne og oppmerksomme som de begge to er, da spesielt på bilde V2. Supersøte ! Takker! ja det er en våken rase! men ganske late. er på alerten når det er behov, rasen har også blitt brukt som politi hund i england Lenke til kommentar
40D Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 :0) Ja disse er .. eh noe for seg selv. Leit med Orion, men jeg er sikker på at My har det fint. Jeg kjenner jo deg og din intresse for hunder. Disse har hatt et godt hundeliv. Jeg er glad du har tatt til deg Munin (profil bildet). Du er dett beste som kunne skje ham. Hørs! Lenke til kommentar
nikonfjott Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 :0) Ja disse er .. eh noe for seg selv.Leit med Orion, men jeg er sikker på at My har det fint. Jeg kjenner jo deg og din intresse for hunder. Disse har hatt et godt hundeliv. Jeg er glad du har tatt til deg Munin (profil bildet). Du er dett beste som kunne skje ham.Hørs! Takker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7123456 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 så gode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg