dj_messiah Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 er eltax syphony 14.3 bra høytaler? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 14.3, vil det si 14 satelitter og tre bass kasser? :| Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 isåfall har du et skikkelig! lydsystem Lenke til kommentar
It's me Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 14.3, vil det si 14 satelitter og tre bass kasser? :| Høres veldig kill-off ut for meg. 14.3 har vel bare noe med navnet å gjøre... Lenke til kommentar
radix Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Tror de er i toppskiktet hos Eltax. Men dette betyr ikke at det er en "ekte" hi-fi høyttaler (hva er egentlig ekte?). Eltax selger budsjetthøyttalere som låter bra i forhold til det du betaler. Etter det jeg forstår er Eltax Linear Response den beste høyttaleren Eltax har. Bare synd de ikke selger den i Norge Dersom du ikke vet det allerede; Eltax' side om Symphony 14.3 http://www.eltax.com/products/salg.php?var...Symphony%2014.3 Hvor fant du dem? I Norge? Webshop? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 eltax har skikkeleg stygg finish Lenke til kommentar
radix Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 eltax har skikkeleg stygg finish Smak og behag. Eltax Liberty Sub'en min kunne sett bedre ut (stygg front), men jeg liker utseendet til Eltax Monitor III. Symphony-elementene ser litt 80talls ut, men de er jo dekket til (kan tas av, løs front). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå