Arodem Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Messelivet er over for denne gang. Les hele saken Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Enig! Fantastisk godt skrevet;) Nå synes jeg at de fleste reisebrev er veldig gode, men denne var eksepsjonell! En god blanding av messelivet og ting som skjer der, samt litt matprat... men i noen andre reisebrev synes jeg det blir litt for mye matprat og litt lite om hva som skjer ellers:) Men denne var perfekt og ikke minst morsom... Keep up the good work! 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Godt skrevet Enig! Fantastisk godt skrevet;)Nå synes jeg at de fleste reisebrev er veldig gode, men denne var eksepsjonell! En god blanding av messelivet og ting som skjer der, samt litt matprat... men i noen andre reisebrev synes jeg det blir litt for mye matprat og litt lite om hva som skjer ellers:) Men denne var perfekt og ikke minst morsom... Keep up the good work! Tusen takk til dere begge to. Hyggelig at dere setter pris på rableriene, og at dere følger med på reisebrevene. Lenke til kommentar
StigOyvind Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg må legge meg inn i rekken med skryt. Dette var underholdende lesing. Det var godt å lese at dere endelig fikk skikkelig turmat inni (og ut) av kroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå