Gå til innhold

Dine favorittsitater

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Zlatan

Journalist: "Er det noe som kan hindre deg i å bli verdens beste fotballspiller?"

Zlatan: "En skade."

Klar beskjed til John Carew, etter at nordmannen mente han var en bedre spiller enn Zlatan:
– Vel. Det John Carew gjør med en fotball, det gjør jeg med en appelsin.

--

Jeg liker at folk kan sette seg store mål, for så å fullføre dem. Når en er verdens beste spiss har en lov til å være selvgod.

Motgang introduserer en mann til seg selv.
- Ukjent

hard-work.jpg

Som dere sikkert skjønner så er jeg fotballspiller.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

"Consider the seed of your generation: You were not born to live like animals, but to pursue virtue and possess knowledge."

Mener å huske det er fra Dantes Inferno eller noe, men jeg kjenner det igjen fra en Fleshgod Apocalypse t-skjorte.

En til inne i spoileren men den er mer et avsnitt enn et kort sitat

"When life gives you lemons, don't make lemonade. Make life take the lemons back! Get mad! I don't want your damn lemons, what am I supposed to do with these? Demand to see life's manager! Make life rue the day it thought it could give Cave Johnson lemons! Do you know who I am? I'm the man who's gonna burn your house down! With the lemons! I'm gonna get my engineers to invent a combustible lemon that burns your house down!"
―Cave Johnson[src]

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Jeg hadde ett par sko som var litt vonde å gå med, og dette klagde jeg veldig mye over frem til jeg møtte en mann som ikke hadde noen føtter..

Det er bedre å våkne opp alene og vite at man er alene, enn å våkne opp sammen med noen og likevel føle seg ensom.

Endret av Incorrect
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I skogen på et laken,
lå det en kvinne naken.
Hun hadde ingenting på seg,
foruten meg. - Herman Wildenvey.

Vi vandrer alle i mørket. Noen fordi de ikke ser med øynene, noen fordi de ikke ser med tankene.

De fleste av oss fordi vi ikke ser hverandre..
- Erling Stordahl

Endret av Kvakkeri
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-95147

• Life is not the amount of breaths you take. But the moments that take your breath away..

En av de beste meditasjonsrådene jeg har funnet - hvor fant du det, og hva har det gitt deg?

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...