deaktivert443556 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 "Respect stupidity and you devalue the currency of your respect. Save your respect for that which is worthy of it." - Richard Dawkins Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Du har ikke levd ett godt liv før du har gjort en god gjerning for noen som aldri kan betale deg tilbake igjen... 1 Lenke til kommentar
Sportsgutten Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Zlatan Journalist: "Er det noe som kan hindre deg i å bli verdens beste fotballspiller?" Zlatan: "En skade." Klar beskjed til John Carew, etter at nordmannen mente han var en bedre spiller enn Zlatan:– Vel. Det John Carew gjør med en fotball, det gjør jeg med en appelsin. -- Jeg liker at folk kan sette seg store mål, for så å fullføre dem. Når en er verdens beste spiss har en lov til å være selvgod. Motgang introduserer en mann til seg selv.- Ukjent Som dere sikkert skjønner så er jeg fotballspiller. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 - I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it - If your dreams do not scare you, they are not big enough Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hvis vi gir sviktende hell og lykke skylden for ting som egentlig er vår egen feil, så unnlater vi å ta ansvar for våre egne handlinger. Når dette skjer, så er det egentlig ikke hellet og lykken som har sviktet oss, men oss selv... 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 “I'd love to give you something but what would help?” ― Ikkyu, Lenke til kommentar
Cet Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 '"Breath into your balls"- Elliott Hulse Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) "Consider the seed of your generation: You were not born to live like animals, but to pursue virtue and possess knowledge." Mener å huske det er fra Dantes Inferno eller noe, men jeg kjenner det igjen fra en Fleshgod Apocalypse t-skjorte. En til inne i spoileren men den er mer et avsnitt enn et kort sitat "When life gives you lemons, don't make lemonade. Make life take the lemons back! Get mad! I don't want your damn lemons, what am I supposed to do with these? Demand to see life's manager! Make life rue the day it thought it could give Cave Johnson lemons! Do you know who I am? I'm the man who's gonna burn your house down! With the lemons! I'm gonna get my engineers to invent a combustible lemon that burns your house down!"―Cave Johnson[src] Endret 8. februar 2014 av Perrern Lenke til kommentar
Incorrect Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Jeg hadde ett par sko som var litt vonde å gå med, og dette klagde jeg veldig mye over frem til jeg møtte en mann som ikke hadde noen føtter.. Det er bedre å våkne opp alene og vite at man er alene, enn å våkne opp sammen med noen og likevel føle seg ensom. Endret 8. februar 2014 av Incorrect Lenke til kommentar
Kvakkeri Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) I skogen på et laken,lå det en kvinne naken.Hun hadde ingenting på seg,foruten meg. - Herman Wildenvey. Vi vandrer alle i mørket. Noen fordi de ikke ser med øynene, noen fordi de ikke ser med tankene. De fleste av oss fordi vi ikke ser hverandre..- Erling Stordahl Endret 21. februar 2014 av Kvakkeri Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 There is only one thing in life worse than being talked about, and that is not being talked about.- Oscar Wilde Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 we are broken - Paramore Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 "To see ourselves as others see us is a most salutary gift. Hardly less important is the capacity to see others as they see themselves." Aldous Huxley Lenke til kommentar
Incorrect Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 ""Arguing on the internet is a lot like participating in the special olympics. Even if you win, you're still retarded."" . Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) "The world is a playground, and life is pushing my swing" - Natalie Kocsis "Worrying is stupid. It`s like walking around with an umbrella waiting for it to rain" - Wiz Khalifa Endret 21. mars 2014 av Mos Def Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Do, or do not. There is no try.. What we do in life, echoes in eternity. Get busy living, or get busy dying.. Life is not the amount of breaths you take. But the moments that take your breath away.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Life is not the amount of breaths you take. But the moments that take your breath away.. En av de beste meditasjonsrådene jeg har funnet - hvor fant du det, og hva har det gitt deg? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 "Den som vet hvorfor han lever, kan holde ut et nesten hvilket som helst hvordan." Nietzsche 1 Lenke til kommentar
Kvakkeri Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Politikere og byråkrater er den nye overklassen i Norge. De lar folket svi, men lar seg selv gå fri.- Carl I. Hagen. Lenke til kommentar
Valdres 101 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 A lot of people would be really scared. If they saw in the mirror, not their face, but their character... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå