IQ84 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Jeg er virkelig ikke sikker på hvor jeg burde ha posten denne tråden, men tror det passer bedre her enn andre steder. Uansett, det vi skal gjøre her er å poste sitater, jeg begynner: "Don't feel sorry for yourself. Only assholes do that." Haruki Murakami (norwegian wood) Endret 27. oktober 2013 av IQ84 Lenke til kommentar
igxx Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 "Veni, vidi, vici" (Jeg kom, jeg så, jeg seiret) - Julius Caesar Lenke til kommentar
Strappado Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 What can be asserted without evidence can be dismissed without evidence Christopher Hitchens 6 Lenke til kommentar
IQ84 Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 "Napoleon made war like I make love—from a height of about 68 centimeters. (I wear platform shoes while I’m on my knees)" — Jarod Kintz Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 "A belief is not merely an idea the mind possesses. It is an idea that possesses the mind." – Robert Oxton Bolton Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 "Recognize that the very molecules that make up your body, the atoms that construct the molecule, are traceable to the crucibles that were once high mass stars. That exploded their chemically rich guts into the galaxy. Enriching pristine gas clouds with the chemistry of life. So that we are all connected, to each other, biologically. To the earth, chemically. And to the rest of the universe, atomically. That's kinda cool. That makes me smile. And I actually feel quite large at the end of that. It's not that we are better than the universe, we are a part of the universe. We are in the universe, and the universe is in us." -Neil deGrasse Tyson 4 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 "An educated person is one who has learned that information almost always turns out to be at best incomplete and very often false, misleading, fictitious, mendacious - just dead wrong." - Russel Baker 1 Lenke til kommentar
IQ84 Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 "The opposite of life is not death, it's indifference.” ― Elie Wiesel 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 "If you give a man a fish you feed him for a day. If you teach a man to fish you feed him for a lifetime." Dette sitatet er vel forøvrig ukjent, men det er vel et kinesisk ordspråk. 4 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 What is freedom of expression? Without the freedom to offend, it ceases to exist. - rushdie 4 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Du er ikke veltalende før du kan be en person om å reiste til helvette på en slik måte at personen faktisk gleder seg til turen... Aner ikke hvem som sa det... := Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 What can be asserted without evidence can be dismissed without evidence Christopher Hitchens What is asserted without evidence, is not meant to be embraced with evidence - LonelyMan 2012 Lenke til kommentar
Populært innlegg Halsoy Skrevet 18. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. august 2012 Ikke noe vondt ment, men det er noe av det dummeste jeg har lest, lonelyman. 26 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Halsoy, ja det er fordi du ikke forstår hva jeg sier. "Assert" betyr å påstå. En vitenskapsmann påstår ikke for deretter å bevise, han FORESLÅR teorier, deretter kommer det forsøk. Jeg tror det er du som har behov for å slå opp ordet påstå "hevde at noe er faktisk uten å kunne bevise det".. vedkommede ER allerede ikke istand til å bevise det. """Uten å kunne bevise det""" Så du kan jo heller rette "det dummeste jeg har lest" tilbake på deg selv. Du bør studere semantikk istedet for å diskutere. Endret 18. august 2012 av LonelyMan 1 Lenke til kommentar
IQ84 Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Nei, vær så snill, kan dere ikke droppe denne debatten. Eller ta den på PM eller noe... 6 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Carl Gustav Jung > Who looks outside dreams who looks inside awakes. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) "A belief is not merely an idea the mind possesses. It is an idea that possesses the mind." – Robert Oxton Bolton The mind posesses nothing to begin with, truth must in every case posess the mind either way - A simple christian guy - 2012 Endret 18. august 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) What is freedom of expression? Without the freedom to offend, it ceases to exist. - rushdie Freedom to offend ceases to exist if you have no freedom to produce constructive criticism - A simple christian guy 2012 Endret 18. august 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg er virkelig ikke sikker på hvor jeg burde ha posten denne tråden, men tror det passer bedre her enn andre steder. Uansett, det vi skal gjøre her er å poste sitater, jeg begynner: "Don't feel sorry for yourself. Only assholes do that." — Haruki Murakami (norwegian wood) Only assholes know where assholes are - A simple christian - 2012 Lenke til kommentar
IQ84 Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 "Don't feel sorry for yourself. Only assholes do that." — Haruki Murakami (norwegian wood) Only assholes know where assholes are - A simple christian - 2012 Joda, jøss. Helt riktig, alle er litt drittsekk iblandt. Inkludert deg, som går rundt å kommenterer og distanserer deg fra alle andre. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå