chostein Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Hei jeg har tenkt på å kjøpe meg noen ''in ear'' ørepropper som det heter, men trenger hjelp til og finne ett par med VELDIG god bass til ca 400kr. noen og anbefale??? Takk til alle svar Endret 17. august 2012 av chostein Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Jeg kan anbefale Koss The Plug, lydkvaliten er kanskje ikke helt på topp, men bassen funker fjell. Om du vil gå for høyere prisklasse og mer kvalitet, så bør du går for Beats by Dr. Dre Tour som har både god lyd og bra bass. Eneste minuset blir vell at ørepluggene er litt små "farlig" til tider, jeg var med lege for ikke så lenge siden, ettersom den ene proppen løsnet og forsvant lenger inn i øret mitt, faktisk nesten helt bak i mellomøret. Begge ørepluggene er av typen for vanskelige ører, så hvis du har problemer med vanlige ørepropper kan disse være et godt valg. Endret 18. august 2012 av Hafti Lenke til kommentar
swanky Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Dersom du kan strekke budsjettet ditt litt, så er Shure SE215 et veldig bra sted å begynne. 2 Lenke til kommentar
chostein Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 noen erfaring om disse http://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&sqi=2&ved=0CF0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.lydogbilde.no%2Ftest%2Ftest-av-jays-a-jays-three&ei=rh0wUOrLMIGo4gSOqoHoDQ&usg=AFQjCNHApDFNHQxr9lltPGQ6rVFJ8GeOzg&sig2=U6zQwPchzwmMVgylU6q1ww Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) RHA MA-350 er en god plugg til det budsjettet. Bra byggekvalitet og stoffkabler. A-jays four er vell og grei i den prisen. Endret 19. august 2012 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
ProjectA Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Anbefaler Sony MDR-EX310LP! Har hatt disse i et år og de fungerer fint, bare at sliteskader begynner å vise seg fram. For meg så er bassen helt toppers og det samme gjelder med byggekvaliteten og lyden! Ganske slitesterke og isolerer ganske bra. Betalte ca 450kr ifjor (inkl. frakt) fra cdon.no. Lenke til kommentar
itr Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 KOSS KE 29, har et par av disse. helt grei lyd, ganske mye bass. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Anbefaler Sony MDR-EX310LP! Har hatt disse i et år og de fungerer fint, bare at sliteskader begynner å vise seg fram. For meg så er bassen helt toppers og det samme gjelder med byggekvaliteten og lyden! Ganske slitesterke og isolerer ganske bra. Betalte ca 450kr ifjor (inkl. frakt) fra cdon.no. Har de samme, god bass! Betalte 319kr på cdon. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå