Gå til innhold

In ear propper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan anbefale Koss The Plug, lydkvaliten er kanskje ikke helt på topp, men bassen funker fjell.

 

Om du vil gå for høyere prisklasse og mer kvalitet, så bør du går for Beats by Dr. Dre Tour som har både god lyd og bra bass. Eneste minuset blir vell at ørepluggene er litt små "farlig" til tider, jeg var med lege for ikke så lenge siden, ettersom den ene proppen løsnet og forsvant lenger inn i øret mitt, faktisk nesten helt bak i mellomøret.

 

Begge ørepluggene er av typen for vanskelige ører, så hvis du har problemer med vanlige ørepropper kan disse være et godt valg.

Endret av Hafti
Lenke til kommentar

Anbefaler Sony MDR-EX310LP! Har hatt disse i et år og de fungerer fint, bare at sliteskader begynner å vise seg fram. For meg så er bassen helt toppers og det samme gjelder med byggekvaliteten og lyden! Ganske slitesterke og isolerer ganske bra. Betalte ca 450kr ifjor (inkl. frakt) fra cdon.no.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Anbefaler Sony MDR-EX310LP! Har hatt disse i et år og de fungerer fint, bare at sliteskader begynner å vise seg fram. For meg så er bassen helt toppers og det samme gjelder med byggekvaliteten og lyden! Ganske slitesterke og isolerer ganske bra. Betalte ca 450kr ifjor (inkl. frakt) fra cdon.no.

 

Har de samme, god bass! Betalte 319kr på cdon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...