Gå til innhold

Rikets sikkerhet

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er bekymret for sikkerhet i vårt land. Idag har kriminalitet økt så mye at vi trenger mer synlig politi.

Staten må bruke mer penger på sikkerhet. Jeg mener at spesielt i gatene og sykehus bør det være bedre sikkerhet. Sykehusene har ingen sikkerhet og hvem som helst kan gå inn der og utføre skader. Gå til ullevål sykehus og rikshospital, ingen vil stoppe dere og en kan lett komme inn. Jeg besøkte en slektning og det var tomt for folk der og hvor sårbart sykehusene er. Helseminister må ta tak i dette og gjøre noe med det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

Trur ikkje det hadde vert ein så dum ide å ha meir politi i gatene. Nordmenn var eit veldig aggresivt folk før i tida, f.eks på sekstenhundretallet. Då fyllekuler veldig ofte endte opp i drap og æreskulturen førte til mykje jævelskap. Danskane fekk orden i landet etter dei innførte strenge lovar og streng straff, samt ein del politi. Ein vart halshugd den gangen, om ein drepte nokon, men i dag får man kanskje sju års fengsel. Såklart det blir dårlig orden når det er så lite strengt lovverk.

Vi har gredd oss lenge på kulturen som kom etter lovene til danskane, men no begynner den gamle kulturen å komme tilbake. Ikkje heilt uten hjelp frå innvandrarar frå midt-austen og afrika.

Lenke til kommentar

Gjelder ikke det samme for skoler, kjøpesentre osv?

'Mer synlig politi' er er klassisk og utslitt frase.

Skal man øke behandlingen i takt med symptomene?

Er det ikke bedre å håndtere årsaken fremfor symptomene?

Mer synlig politi ER en klassisk og utslitt frase fordi det ikke har blitt mer synlig politi.

Lenke til kommentar

Mer synlig politi ER en klassisk og utslitt frase fordi det ikke har blitt mer synlig politi.

En kollega av meg hadde plager i den ene skulderen over lang tid.

Han brukte enormt masse tid og penger på behandling.

Da jeg spurte han om hva som var årsaken til plagene svarte han:

"Aner ikke..det har jeg ikke tenkt på'.

'Mer synlig politi' er forsatt kun behandling av problemet..ikke årsaken.

Lenke til kommentar

En kollega av meg hadde plager i den ene skulderen over lang tid.

Han brukte enormt masse tid og penger på behandling.

Da jeg spurte han om hva som var årsaken til plagene svarte han:

"Aner ikke..det har jeg ikke tenkt på'.

'Mer synlig politi' er forsatt kun behandling av problemet..ikke årsaken.

En sykdom gjemmer seg ikke for en lege. En voldtektsmann eller en voldsmann ville neppe gjennomført tenkte handlinger med synlig politi til stede. Endret av EivNor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ville ikke vært så bekymret for kriminelle utlendinger akkurat nå. Hadde jeg vært deg så ville jeg ha vært mer bekymret for islamnisme

http://nortrib.com/content/view/7036/

De krever at Grønland I Oslo skal bli islamsk stat. Save the Norwegian children!

http://www.youtube.com/watch?v=1250NUdBJ8c

Barn må ofte ta de negative konsekvensene av foreldrenes dårlige valg...

:(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg er bekymret for sikkerhet i vårt land. Idag har kriminalitet økt så mye at vi trenger mer synlig politi.

Feil. Kriminaliteten er gått ned. Tatt i betraktning at folk er blitt mer bevisste på å anmelde, og anmelder den minste ubetydelige lille ting, er det grunn til å tro at kriminaliteten har gått mer dramatisk ned enn det statistikken viser.

Det vi trenger er mindre politi og mindre synlig politi og ikke minst kaste bort langt mindre penger på politi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...