TMB Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Hei! Er det noen som kan anbefale noen steder i Østfold hvor det er muligheter for å fotografere diverse saker og ting? Jeg er ikke så veldig interessert i landskap- og naturfotografering, men heller små objekter som f.eks teksturer på gamle bygninger, skilt, spikere, etc. Litt sånn "urban exploring". Holder selv til i Moss og rundt her er det ikke så mange slike steder akkurat. Jeg vet om Bygdetunet v/Rygge kirke og Såner Ungdomsskole (ikke Østfold da men), skal rives men tror de har begynt rivingen alt Jeg er fremdeles ny innenfor foto så vil holde meg til slike enkle typer bilder i begynnelsen Takk! Endret 17. august 2012 av TMB Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hva med M. Peterson. Kanskje det er mulig å komme seg inn der ( med tillatelse). Så vidt jeg vet, er det fortsatt folk som holder på med nedbygging og avvikling der. Da går jeg ut i fra at du har nok å gjøre en stund. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Det var faktisk en god ide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå