butterfly458 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Er det mulig å bytte linje etter VG2, uten å måtte begynne i 2.klasse igjen? Altså om det er noen snedig måte man kan bytte fra f.eks musikklinje til studiespesialisering i VG3. Noen som har gjort liknende før? Er det noen smutthull i regelverket? Først gå privatist et halvt år, også bytte til en nye skole eller liknende? Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Er det mulig å bytte linje etter VG2, uten å måtte begynne i 2.klasse igjen? Altså om det er noen snedig måte man kan bytte fra f.eks musikklinje til studiespesialisering i VG3. Noen som har gjort liknende før? Er det noen smutthull i regelverket? Først gå privatist et halvt år, også bytte til en nye skole eller liknende? Jeg byttet når jeg gikk 1 året.. var midt ute i året og jeg byttet over til elektrofag, var alvorlig mye jobb og ta igjen. du må snakke me rektor på skolen eller avdelingsleder så finner dere en løsning på dette:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå