Anonym259235 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Hjerneteppe! Jeg leter etter et ord som egentlig er ganske flittig brukt, i hvert fall hos meg, men husker det bare ikke. Håper noen her kan hjelpe meg med å finne det. Det er et ord som brukes til å beskrive en person som på en måte har høy klasse, er smart, elegant.. På en måte omvendt ord av «harry». Er ikke sikker, men tror ordet kan begynne med bokstaven A. Ingen av disse: Mesterlig Praktfull Utsøkt Lekker Elegant Aristokrat Ambisiøs Mogul Majestisk Intellektuell Velstående Akademiker Endret 18. august 2012 av Banksy Lenke til kommentar
BjoernVegard Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg leter etter et ord som egentlig er ganske flittig brukt, i hvert fall hos meg, men husker det bare ikke. Håper noen her kan hjelpe meg med å finne det. Det er et ord som brukes til å beskrive en person som på en måte har høy klasse, er smart, elegant.. På en måte omvendt ord av «harry». Er ikke sikker, men tror ordet kan begynne med bokstaven A. Ingen av disse: Mesterlig Praktfull Utsøkt Lekker Elegant Ambisiøs, mogul, majestetisk, intellektuell, velstående... Noen av disse? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Nei, ingen av de heller. La dem til på listen i førstepost, så blir det lettere å holde styr. Endret 17. august 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Nope. Men det er i nærheten. Lenke til kommentar
BjoernVegard Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Kanskje akademiker? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Nei, ikke det heller. Eller, det kan kanskje være "sofistikert" alikevel? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Nope. Enten så er det et ord som ikke har kommet opp enda, eller så er det vel bare "sofistikert". Kanskje jeg har grublet på ordet så lenge at jeg har glemt hvilket det opprinnelig var.. Endret 17. august 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå