En_annen Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg har hatt dette probleme nylig. Jeg gikk nettopp inn i et forhold med denne kvinnen jeg liker veldig godt. Forholdet går helt fint, selve problemet er at følelsene mine skifter, KONSTANT! En dag får jeg bare lyst å slå opp å leve livet som en singel mann (selv om hun ikke har gjort noe imot meg, bare fordi jeg har mistet følelsene) en annen er jeg helt oppslukt av kvinnen og kan ikke fatte at tanken på å slå opp i det hele tatt kunne slå meg inn! Dette skjer hele tiden og jeg har ingen ide hva jeg skal gjøre.. hver gang jeg er sammen med henne er jeg forelsket i henne, mens etterpå i tankene mine kan jeg gå frem og tilbake. Hva skal jeg gjøre? Er dette et tegn på at jeg egentlig ikke elsker henne å burde bare fokusere på andre ting? Jeg er foresten 15 år gammel. Takk for din oppmerksomhet<3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det høres ut som om du ''slår av'' følelsene dine når du ikke er med henne. Dette er veldig normalt. Dette kommer som en form for forsvarsmekanisme kan man kanskje si, så når du møter denne personen igjen så ''bygger'' du opp forholdet igjen. Kjenner meg veldig godt igjen i det du sier, og har dessverre ikke funnet noen ''kur'' så å si Men det går greit, så lenge du er klar over det. 2 Lenke til kommentar
chanchan Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 15 år og er sammen med en KVINNE, nå har du scoret høyt, gutt! Sånne følelser er ikke alltid så sunt, rett og slett fordi at du mest sannsynlig ikke er så forelsket. Med en gang noe endrer seg i denne jenta kan du begynne å kjede deg eller bli lei, og så er det over. Ganske ustabilt med andre ord. Har vært i samme situasjon selv, men da ble det bedre med tiden. Man kan jo tross alt lære seg å elske alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå