Primer4 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Eller China, Eller Russland, eller japan. Tillogmed forfedrene våre dro lengre ned i europa i båter og brant/voldtok og stjal det de klarte. Edit: Leste en artikkel om War on Drugs som ble startet av nixon i 1971 og hvor mye den har failet siden da i bodø's gatemagasin ekko, nei fjern inntektsskildene til kartellene og så prøve å bryte de ned er mine 5 cents. Endret 25. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
espendejo Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Et skremmende emne. Vold har vært en del av kontintets historie siden gulltørste conquistadorer inntok det. Senere har den vært regulert av sterke sentralmakter, først den spanske kronen, deretter lokale caudilloer. Nå kan det se ut som Mexicos regjering er satt helt ut av spill. Hadde det vært olje eller gull kunne rikdommene vært fordelt til korrupte politikere, men tross alt i en viss orden. kanskje er legalisering av omsetningen løsningen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 13.04.2012 De er for EU, vil legalisere narkotika, myke opp arbeidsmiljøloven og åpne grensene. Unge radikale liberalere vil ta makten i Venstre. http://www.venstre.no/hordaland/bergen/artikkel/43159 Fy svarte! Hadde de noen gang kommet til makten hadde jeg emigrert på dagen. Takk fanden for at det ikke er realistisk :-P Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) 13.04.2012 De er for EU, vil legalisere narkotika, myke opp arbeidsmiljøloven og åpne grensene. Unge radikale liberalere vil ta makten i Venstre. http://www.venstre.n.../artikkel/43159 Fy svarte! Hadde de noen gang kommet til makten hadde jeg emigrert på dagen. Takk fanden for at det ikke er realistisk :-P Hvorfor er det så skremmende?Hvorfor ville du emigrert på dagen? Endret 29. august 2012 av turbonello Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå