Gå til innhold

Hva er galt med Mexico ? Narko krigen.

Kazuo

Anbefalte innlegg

Jeg har følgt med i en del år nå, og ting blir bare verre å verre.

Filmer som er så brutale at ingen skrekkfilm kan matche kommer ukentlig ut, og de dreper hverandre i et tempo som kun er matchet i en krig mellom 2 land..

Blant annet kutter dem hodet av folk med motorsag, torturer på de mest bestialske måtene, samt legger det ut for alle å se.

Vi snakker her om barn nede i 11års alderen som er aktive mordere..

Er USA grunnen til denne krigen, USA sin anti-narko politikk ? Burde vi snart la mennesker selv bestemme over hva de putter i seg ?

Jeg har jo min egen mening selvsagt jeg er for full avkriminalisering og en liberal narkotika politikk, men lurer på hva andre tenker om situasjonen i Mexico ?

Hvordan kan dette løses før de grupperingene der nede sprer seg til vest Europa ?

Hvis du ikke skjønner hvor ekstrem brutalitet de utfører så søk opp

Mexican Beheading Video – 5 Zetas Decapitated by CDG Sicarios

Eller bare noe så enkelt som " cartel- murder-chainsaw"etc etc..

De her er allerede i Spania Los Zetaz, og det sies at de skaffer seg falske pass til Spania som igjen kan brukes til å komme seg lett rundt om i Europa også Norge..

Og nei de dreper ikke bare andre kriminelle, de dreper alle mulig like brutalt, selv narkomane som prøver komme seg vekk ifra dop dreper de, politi,militær,regjerings ansatte, ambulanse personell, barn,hele familier osv..

Dette er faktisk en av verdens verste konflikter i dette øyeblikk og ikke en eneste post på forumet om den..

Endret av DaniNichi
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjennomkorrupt i alle ledd, da kan de holde på akkurat som de vil. Liv betyr ingenting, og får heller ingen konsekvenser, det er kun penga som rår og da er alle midler tillatt. Å legge skylden på andre land tror jeg blir temmelig søkt.

Lenke til kommentar

Gjennomkorrupt i alle ledd, da kan de holde på akkurat som de vil. Liv betyr ingenting, og får heller ingen konsekvenser, det er kun penga som rår og da er alle midler tillatt. Å legge skylden på andre land tror jeg blir temmelig søkt.

Aldri lagt skyld på noe land, men narkotikaen er jo på vei et sted..Og hvis verdens ledere tar å får vekk de dumme lovene som skal bestemme over andres individuelle frihet hadde aldri de her kriget over narko markedet, vi er jo alle enig om at narko aldri vil forsvinne så hvorfor fortsette med noe som ikke fungerer ?

Det er ganske lett bli korrupt når du risikere at barna dine blir sakte kuttet hodet av, Los Zetas er ex spesial soldater hvertfall de som startet Los Zetas, de var trent av USA sine spesial soldater, de har selv data eksperter som oppsøker folk som blogger negativt om dem som de så dreper..Tror nok du skal være forsiktig med dømme Mexicanere som korrupte jeg tror hele Norge hadde blitt det kun med 20% av brutaliteten de opplever der nede..

ATF var jo så snille at de "ga" kartellene der nede rundt 1000 våpen under en "feilet" aksjon mot illegal våpen smugling til Mexico..

http://www.latimes.com/news/nationworld/nation/atf-fast-furious-sg,0,3828090.storygallery

Ikke minst

This Florida based Gulfstream II jet aircraft # N987SA crash landed on September 24, 2007 after it ran out of fuel over Mexico's Yucatan Peninsula it had a cargo of several tons of Cocaine on board now documents have turned up on both sides of the Atlantic that link this Cocaine Smuggling Gulfstream II jet aircraft # N987SA that crashed in Mexico to the CIA who used it on at least 3 rendition flights from Europe and the USA to Guantanamo's infamous torture chambers between 2003 to 2005.

Mulig noen synes denne konflikten er OK ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ikke søk, da kommer man opp på slike syke goore sider. Syke sider. Jeg så ikke videoen, men så at det var 5 fyrer som stod der med noen bak seg. Blir dårlig. Ikke gå inn på slike sider.

250020216783172439_nJ2w8MRy_c.jpg

Lenke til kommentar

Ikke søk, da kommer man opp på slike syke goore sider. Syke sider. Jeg så ikke videoen, men så at det var 5 fyrer som stod der med noen bak seg. Blir dårlig. Ikke gå inn på slike sider.

250020216783172439_nJ2w8MRy_c.jpg

Virkeligheten er ofte ekstremt kjip..

Sett 100hvis slike klipp, men blir enda helt satt ut av ondskapen mennesker er i stand til..

Bedre vite hva som faktisk hender en å leve i uvitenhet, og det finnes faktisk legitime sider som poster de filmene også ikke bare "gore" sider som eks http://www.borderlandbeat.com/ som gir advarsel før alt som er uegnet for yngre folk kommer opp..

Mange er ikke korrupte i Mexico de er et stolt folkslag, og ikke minst Politiet i Norge burde være litt mer takknemlig over at de ikke opplever slike tilstander å være fornøyd med lønnen sin!!

http://www.youtube.com/watch?v=_tvhgBT-__4&feature=player_embedded

Endret av DaniNichi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er ikke enig i genetiske aspekter, når folk er oppvokst med vold og drit fra de er født så er det ikke rart hva de kan ty til.

Det og bare skulle drepe alle hadde nok aldri fungert, det som jeg tror og som trådstarter var innom er å starte med å fjerne markedet for ulovlig narkotika.

så kan man i samme slengen gjøre det lettere for prostituerte sånn at man kan fjerne mye av menneskehandling/traffikingmarkedet.

Og vips har du fjernet 80% av inntektsskildene dems.

Endret av Primer4
  • Liker 3
Lenke til kommentar

La oss sitere Sun Tzu, i løs form:

For å ha en hest, må du ha råd til å mate hesten, vedlikeholde den, og bruke den.

For å ha en hær, må du har råd til å mate dem, disiplinere dem, trene dem.

Derav kan man stille spørsmålet: Uten penger, hvilken hær?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Filmer som er så brutale at ingen skrekkfilm kan matche komme ukentlig ut, og de dreper hverandre i et tempo kun er matchet i en krig mellom 2 land..

Blant annet kutter dem hodet av folk med motorsag, torturer på de mest bestialske måtene, samt legger det ut for alle å se.

Er USA grunnen til denne krigen, USA sin anti-narko politikk ? Burde vi snart la mennesker selv bestemme over hva de putter i seg ?

Jeg har jo min egen mening selvsagt jeg er for full avkriminalisering og en liberal narkotika politikk, men lurer på hva andre tenker om situasjonen i Mexico ?

Hvordan kan dette løses før de grupperingene der nede sprer seg til vest Europa ?

De her er allerede i Spania Los Zetaz, og det sies at de skaffer seg falske pass til Spania som igjen kan brukes til å komme seg lett rundt om i Europa også Norge..

Og nei de dreper ikke bare andre kriminelle, de dreper alle mulig like brutalt, selv narkomane som prøver komme seg vekk ifra dop dreper de, politi,militær,regjerings ansatte, ambulanse personell, barn,hele familier osv..

Dette er faktisk en av verdens verste konflikter i dette øyeblikk og ikke en eneste post på forumet om den..

Syntes dette er god nok grunn til å kutte ut den idiotiske narkotikapolitikken som ikke gjør noe annet enn å påføre smerte og lidelse.

JA til fullstendig legalisering av all narkotika!! Hvert enkelt individ må selv ta ansvar for hva individet putter i seg. Det er ikke staten, uansett hvor edle motivene måtte være. Statens oppgave slik jeg ser det, det er å hjelpe borgerne til et bedre liv. Ikke straffe folk for gale valg. Det som er galt for meg, kan være rett for deg/andre... Og min frihet slutter der din begynner. Det samme gjelder mener jeg for alle, politikere inkludert!

Endret av turbonello
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Filmer som er så brutale at ingen skrekkfilm kan matche komme ukentlig ut, og de dreper hverandre i et tempo kun er matchet i en krig mellom 2 land..

Syntes dette er god nok grunn til å kutte ut den idiotiske narkotikapolitikken som ikke gjør noe annet enn å påføre smerte og lidelse.

JA til fullstendig legalisering av all narkotika!! Hvert enkelt individ må selv ta ansvar for hva individet putter i seg. Det er ikke staten, uansett hvor edle motivene måtte være. Statens oppgave slik jeg ser det, det er å hjelpe borgerne til et bedre liv. Ikke straffe folk for gale valg. Det som er galt for meg, kan være rett for deg/andre... Og min frihet slutter der din begynner. Det samme gjelder mener jeg for alle, politikere inkludert!

Legalisere er noe annet en avkriminalisere, bare sånn at vi får fram det :)

Men jeg er også for det, men jeg ser ikke noe framtidig kompromiss der det vil hende så da slåss jeg heller for noe som kan og vil skje, i Mexico er alt avkriminalisert pr idag..

Jeg savner den sicilianske mafiaen. De hadde ære, idag er organisert kriminalitet blitt en konkurranse om hvem som klarer å være mest ond -.-

-frank

De hadde ære i rundt 10% av tiden de har eksistert, skal du snakke om ære så er det kun en gruppering i verden som har symbolisert det siden de startet Yakuza..

Lenke til kommentar

Legalisere er noe annet en avkriminalisere, bare sånn at vi får fram det :)

Men jeg er også for det, men jeg ser ikke noe framtidig kompromiss der det vil hende så da slåss jeg heller for noe som kan og vil skje, i Mexico er alt avkriminalisert pr idag..

Du har rett. Ja, avkriminalisering ville kanskje vært bedre =P

:)

Lenke til kommentar

13.04.2012 De er for EU, vil legalisere narkotika, myke opp arbeidsmiljøloven og åpne grensene. Unge radikale liberalere vil ta makten i Venstre.

http://www.venstre.n.../artikkel/43159

:)

Kult :) Har fått sansen for Venstre i det siste, men er ikke så inngående interessert i Norsk Politikk.

Et raskt OT spørsmål til deg, var venstre imot eller for raseforbud mot hunder ? kan gjerne svare på pm..

Jeg savner den sicilianske mafiaen. De hadde ære, idag er organisert kriminalitet blitt en konkurranse om hvem som klarer å være mest ond -.-

-frank

Kjempesnille de.

Reagerte selv sterkt på denne, den mafiaen er alt annet en ære og lojalitet.

De var det mulig Pre 1920, men i moderne tider er de søppel..

De som er lojale samt har intern integritet på ikke tyste osv blir utsatt for slikt som dette

http://www.google.co...0bb35442cac.201

Jeg kjenner til alle 3 gruppene godt, Zetas er søppel/avskum og er derfor USA plasserer de 2 andre gruppene der, de vet godt at Yamaguchi-gumi var noen av de første på plass etter Kobe jordskjelve å reddet en mengde mennesker og samme gjorde de under katastrofen ved Fukusjima samt områder rundt Japan..

De er godt likt, de holder ro(lite kriminalitet), og ikke minst orden, mange i øvre del av Politiet i Japan er for Yakuza de gjemmer seg ikke, de har kontor du kan gå inn på der du kan drøfte problemer osv eller bare slå av en prat om du er Japansk, de er ultra nasjonalister mange av de så helst ikke prøv deg på det om du er turist,hehe..

Lenke til kommentar

-frank

Reagerte selv sterkt på denne, den mafiaen er alt annet en ære og lojalitet.

De var det mulig Pre 1920, men i moderne tider er de søppel..

Idag er de store sicilianske familiene blitt legale i sine "forretninger", da den østeuropeiske mafian og latinamerikanske karteller har ut-konkurrert dem.

Og det skal påpekes at i siciliansk mafia er familien din alltid sikker mens kartellene dreper gjerne barna dine for å gi deg en "advarsel".

Så ja sicilianske mafiosoer er en hel verden snillere enn de mer moderne ord. kriminelle.

-frank

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...