punk in drublic Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Når man bygger egne stasjonære pcer får man jo mer igjen hvis man ikke kjøper ferdigbygget. Da er det også naturlig å tenke at dette gjelder bærbare også..? Hvorfor bygges det da så få bærbare pcer av det private folk(, eller er dette nesten umulig)? Lenke til kommentar
goggen Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Pcmax.no og databutikken.com har i hvertfall muligheten for å kompnere bærbar selv (til en viss grad) Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 www.pcmax.no www.zepto.no osv osv, tror det finnes endel poster med dette temaet rundforbi Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 hos psdata kan du også bygge din egen bærbar PC :wink: www.psdata.no Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 hos psdata kan du også bygge din egen bærbar PC :wink: www.psdata.no Javel, jeg lette men fant ikke noe. Det eneste jeg fant var oppsett av Tundra bærbar PC, men da blir den bygget for deg. Jeg fant ingenting under Kabinetter/Barebone heller. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Du får ikke en fullstendig laptop i deler i "løsvekt" så vidt meg bekjent, ihvertfall ikke i en vanlig databutikk i norge, som PSData og Komplett. Det er mest "pc-byggeren" i laptop versjon som er mulig.. Du må tenke på at mer eller mindre hvert eneste "kabinett" i en laptop er bygget for det ene hovedkortet som skal sitte i det.. er ikke så mye standarder der som for en vanlig stasjonær PC.. ingen ATX standard liksom.. Lykke til med letingen.. Selv venter jeg på en hp nx7000 (jobben som bytter ut de gamle Dell Celeron 466) - P-M 1.6 15,4" Widescreen 1GB RAM, 60GB 5400rpm disk ATI Radeon Mobility 9200 http://www.hp-expo.com/no/nor/commercial/n...oks/dg706a.html Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Kan jo opplyse at dersom du har en PC til 10000 kroner, koster det fort 6-7000 bare for nytt hovedkort. Blir litt annerledes når Herr Olsen i Ålesund besteiller ett -1- hovedkort og Dell bestiller 500.000 hovedkort. Kvantumsrabatt.... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå