smort1 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Men du sa jo det kostet........! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 He.he..pruting er jo nærmest en dyd i det landet Jeg har så vanskelig for å finne feil med dine bilder Svein at hvis du gir meg tid til imorra, kan jeg muligens greie det, nei du fanger situasjonen såååå perfekt ..og du liker karakterer..derfor 5 . Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 He.he..pruting er jo nærmest en dyd i det landet :)Jeg har så vanskelig for å finne feil med dine bilder Svein at hvis du gir meg tid til imorra, kan jeg muligens greie det, nei du fanger situasjonen såååå perfekt ..og du liker karakterer..derfor 5 . Takker og bukker Terje! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Et fint reportasje bilde med god beskrivelse Svein God helg og ønsker Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Et fint reportasje bilde med god beskrivelse Svein God helg og ønsker Leif Takker Leif, og god helg til deg også! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Et fint reportasje bilde med god beskrivelse Svein God helg og ønsker Leif Takker Leif, og god helg til deg også! God lørdag og helg videre Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Et fint reportasje bilde med god beskrivelse Svein God helg og ønsker Leif Takker Leif, og god helg til deg også! God lørdag og helg videre Leif Takk det samme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg