tomsi42 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Her virker det som om man har misforstått hverandre en del.Jeg mistenker ikke BjerkneZ for å drive herverk; så det går nok bra. Det finnes forøvrig mer spennede steder å sette fyr på; hvis man først er der Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Det ble en del bilder i dag, så jeg la dem heller ut på min egen hjemmeside med en gang, slik at dere kan se dem der. Her er link til bildene: Bilkirgegården i Tucksfors Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Skjedde noe galt med opplastingen, så jeg måtte gjøre det på nytt. Om 5 minutter vil alle bildene være synlige. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Det ble en del bilder i dag, så jeg la dem heller ut på min egen hjemmeside med en gang, slik at dere kan se dem der. Beklager BjerkneZ, men dette blir bare dumt. Først lager du en "generell" bildetråd for bilskroten også gidder du ikke engang og poste bildene dine i din egen tråd, meget slapt av deg. Edit: litt omformulering. Endret 19. august 2012 av Nautica 8 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Det var da voldsomt så negative vi var i denne tråden da... Hvis folket her vil ha 48stk. bilder rett inn i forumet så gjerne for meg... ? 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Du kan jo gjøre som jeg gjorde, poste de beste her og legge ved en link til bloggen der resten er. 2 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Joda, men jeg føler det har blitt såpass mye negativitet nå at jeg dropper det. Admin får slette tråden hvis ønskelig. Lenke til kommentar
ulfgre Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Bildene ble meget bra hvertfall BjerkneZ. Savner exif data på bildene på websiden din. Mistenker ett par favoritter er tatt med 85L mk II men .. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Takk for det ulfgre SIden stemningen har "dempet" seg her i tråden så regner jeg med og håper at negativiteten har forsvunnet, og legger derfor ut et lite knippe av bildene jeg har tatt. Disse har jeg kjørt en litt hardere redigering på og helt på grensen til hva jeg normalt vil si er "lovlig". EXIF regner jeg med dere får ved å høyreklikke på bildet Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Mye flott der (nettsiden), men de som du hadde her med en så ekstrem redigering falt ikke i smak akkurat. Noe med stedet der som ikke trenger en altfor hard redigering, men fargene der ute er "perfekte" slik de er. Men vi er alle forskjellige. Kan være lurt å tenke på fremover å velge færre bilder. For du må finne frem til de få som er kjempe gode, ikke alle de som er gode. Blir for mange bilder til at jeg "gidder" se ordentlig på alle sammen og kan gå glipp av det beste av dine bilder. Bare en liten tanke, men noe som alle lærer av. (selv er jeg heller ikke flink nok til få bilder) Når skal vi igjen ta en tur dit ut? Selv vært der en gang, men er mye mer der ute jeg skulle sett. 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Takk for det k-h-s Joda, er klar over at jeg har dratt litt hardt i spakene her, og hvis du ser på nettsiden min nå, så ser du nok noe færre bilder. Nettsiden ble oppdatert i skrivende stund. Det er heeeelt på grensen til det ulovlige i mine øyne, og noen bilder er nok også tråkket over, men synes det er morsomt og prøve meg litt frem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Må si meg 100% enig med k-h-s her. Første sett med bilder du la ut i link falt i smak, men dette ble for glorete, minnet litt om sånn tegneserie HDR-look. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Jeg har full forståelse for at noen mener dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå