Gå til innhold

Bildetråd fra bilskroten i Tuckfors


Anbefalte innlegg

Melder i fra at jeg og en kompis skal til bilskroten i Tuckfors førstkommende søndag (værforbehold) og der kommer jeg til å poste de bildene derfra jeg er mest fornøyd med her i denne tråden.

 

Her er en video derfra hentet fra Youtube:

 

Skal ta med 5DMK III og masse L-optikk og gleder meg til å ta slike typer bilder, som egentlig er litt nytt for meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Melder i fra at jeg og en kompis skal til bilskroten i Tuckfors førstkommende søndag (værforbehold) og der kommer jeg til å poste de bildene derfra jeg er mest fornøyd med her i denne tråden.

 

Er det ikke litt dumt og lage en post sålenge du ikke har foretatt "fototreffet" ennå? og i tillegg har du forbehold.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor ellers skulle jeg poste to dager i forveien?

 

Ser jo at jeg sikkert kunne skrevet litt mer informasjon i første posten, men har erfart at folk tar seg såpass til rette her inne at dette ikke byr på problemer. Vi er jo allerede i gang med en diskusjon som ikke engang handler om foto :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

God tur til bilskroten - et spennende sted å fotografere. Har vært der tre ganger foreløpig; og skal dit flere ganger. Vil nok anbefale myggspray i morgen; og da mange flasker ;)

 

Mange andre fra forumet som også har vært der; så en generell bildertråd er en god ide.

 

Her er noen smaksprøver fra første tur:

 

6224038754_9f4eaf3431.jpg

 

6223543295_62efea1764.jpg

 

7027923601_f3f6e53578.jpg

 

Tur nummer to:

 

7081276973_ec9a9dbf38.jpg

 

6935171884_2e9b1fefb1.jpg

 

Og tur nummer tre:

 

7000062648_4676aab9bf.jpg

 

7002421128_baac73f20d.jpg

 

God tur.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det folk der som "passer på"?

 

Vil ikke anbefale og hærpe til bilskroten for å få unike bilder, du ødelegger for oss alle "norrbaggar", husk at det er mange som er der, for oss alle og for ettertiden synes jeg at man skal oppføre seg ordentlig.

Det var godt du sa.

Hadde nemmelig planer om å sette fyr på hele plassen... :huh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det folk der som "passer på"?

 

Området er tildels "fredet".

 

Man har full mulighet til å bevege seg rundt, ta bilder osv men det er forbud mot å plukke deler til å ta med hjem eller begynne å flytte bilvrak. Sikkerhetsmessig så er det ikke lurt å klatre på vrakene osv i tilfelle man havner i klem under.

 

Sist jeg var der så var det med en god kompis som er boende i området og som er god venn av bilskrotens nåværende eiere. De har en lett oversikt over hvem som kjører inn i området, hva som skjer der osv.

 

Myggspray har vært nevnt, gode støvler, kanskje liten campingstol e.l. å sitte på kan være ide å bringe med. Timene flyr veeeldig fort der borte for å si det slik.

Lenke til kommentar

Er det folk der som "passer på"?

 

Vil ikke anbefale og hærpe til bilskroten for å få unike bilder, du ødelegger for oss alle "norrbaggar", husk at det er mange som er der, for oss alle og for ettertiden synes jeg at man skal oppføre seg ordentlig.

Det var godt du sa.

Hadde nemmelig planer om å sette fyr på hele plassen... :huh:

 

Det jeg sier er ikke for og lage problemer for deg, men at jeg synes man skal respektere annen manns eiendom og verdier, så at du vil sette fyr på området synes jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...