ABautz Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Jeg synes Harddisken min er blitt betydelig tregere etter at jeg installerte winXP pro. Jeg bruker ca.6 minutter på å kopiere 700MB fra en partisjon til en annen på den samme disken - det kan ikke være normalt? Harddisken snurrer på en duron 1gHz med 256 ram. Alexander Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Win XP bruker ganske mye resurser i utgangspunktet. Det kan lønne seg å sjekke de prosessene den kjører til vanlig, og da stoppe de prosessene som er til overs. Fikk frigjort 20 MB minne på en clean installasjon hos en bruker her. Bruk også regedit til å fjerne helt meningløse prosesser. Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Ikke regn med å ha den disken å lenge ! IBM folka skulle vært skutt for å distribuere den disken ! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 flyttes til cd/hd/lagrin.. ang spm.. det skal ikke ta så lang tid.. på ca 700mb bruker jeg ett halvt minutt- 1 min.. sjekk om du har udma innsillt på kontrolleren.. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Quote: On 2002-02-11 12:52, negerhenriksen skrev:Ikke regn med å ha den disken å lenge ! IBM folka skulle vært skutt for å distribuere den disken ! Husk at denne disken avgir en del varme og må derfor ha god kjøling. Har den ikke det så blir det problemer. Mine disker får god kjøling og fungerer like godt den dag i dag (har 3 stk. GXP75 og 1 stk. GXP60 med litt forskjellig alder og størrelse). Det eneste kritiske jeg kan si om disse diskene er støyen og den er enorm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå