Micius Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hei. Har over lengre tid hatt en peugeot trekker stående ubrukt (snakker vel rundt 1,5 år), så da har jeg bestemt meg for å fikse den litt opp og heller la noen andre få muligheten til å bruke den. Jeg er på ingen måte noen MC-ekspert og søker derfor råd fra forumets MC-orakler. Harde fakta: - Den har gått 10816 km. - Det ene blinklyset funker ikke - Bakhjulet er helt nedslitt - ligner mer på et formel 1 hjul. Er i tillegg tomt for luft. - Den er trimmet, toppfart ligger på rundt 85-90. - Bensinen som er igjen i tanken, har stått i ro i over 1,5 år. - Eksospotten er relativt rusten etter så lenge i ro. - Motoren responderer på tenningsknappen, men tørr ikke prøve å få den skikkelig igang, dersom bensinen må byttes? - Nytt batteri er akkurat blitt montert. Så spørsmålet mitt er da, til hvilken (om det i det hele tatt er noen) pris kan jeg håpe på å få solgt denne herligheten for. Er det eventuelt noen av punktene som jeg kan forbedre, for å øke sjansene mine? Takker så meget for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå