aramaziz Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hei jeg leter etter et sted å jobbe i 3uker som praksis i skoletida Vil helst ha et sted som ser ganske bra ut på cv`en og der jeg hadde fått litt lønn. For eksempel : Assistent for sjefen til et bra firma. Lenke til kommentar
aramaziz Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Jeg er også 17år går 2. året på VGS Går linja Salg Service og Sikkerhet Og bor i Akershus Lenke til kommentar
Velstående Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) hahaha morsom du, ahmed Endret 18. august 2012 av Velstående Lenke til kommentar
Velstående Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg er også 17år går 2. året på VGS Går linja Salg Service og Sikkerhet Og bor i Akershus Hei jeg leter etter et sted å jobbe i 3uker som praksis i skoletida Vil helst ha et sted som ser ganske bra ut på cv`en og der jeg hadde fått litt lønn. For eksempel : Assistent for sjefen til et bra firma. glem det kompis, jeg vil også bli millionær i morgen neste stopp er bak kassen på dagligvarebutikken, bak lageret hvis du er heldig eller postbud om morgenen Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det å lete etter jobb for deg er noe du burde gjøre selv. Eventuelt få hjelp av kontaktlærer/lærer til å finne eventuelle praksisplasser til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå