haakonts Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg har opprettet en photo walk her i Oslo. Vi skal gå fra Brynseng T-banestasjon til Operaen. Terrenget blir en blanding av urskog langs Alna, industri i Kværnerdalen og moderne arkitektur med Barcode og Operaen. Vi avslutter på Kristiania Bar og Restaurant i Østbanehallen der det er reservert plass til oss. Scott Kelby's World Wide Photo Walk arrangeres i år for 5. gang og det antas at det blir hold over 1000 fototurer over hele verden. Dersom du deltar kan du levere inn bilder i en egen flickr gruppe. Det beste bildet vinner en fotobok og blir med i den globale konkurransen som blir juryert av Scott Kelby. Første gang dette ble et bilde fra Oslo med blant det 10 beste bildene fra alle fototurene i hele verden. Hvis ditt bilde vinner er det gode priser å vinne derfra. Først og fremst er dette ment som et hyggelig møtested der man kan møte andre fotografer og forhåpentlig ta noen gode bilder. Jeg håper at mange melder seg på og blir med, ikke minst på den sosiale samlingen etter fototuren. Hvis man kommer utenfra Oslo med bil så anbefaler jeg å parkere nær Oslo S (på sjøsiden er et parkeringshus, ellers er det flere i nærheten) og ta T-banen opp til Brynseng T-banestasjon. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Flott tiltak. Og jeg har meldt meg på alt 1 Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Et par uklarheter, merker jeg: 1. Datoen er 13. Oktober. Klokkeslettet er 15.00 med avslutning kl 18.00. Dette er for å få med seg den lave kveldssola som går ned kl 18.13 i Oslo. 2. Man må melde seg på for å få være med! Det er begrenset med plasser (50 maks). Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Vinnerne internasjonalt er nå annonsert. Gratulerer til Johan Conradson fra vår fototur som vant en av 10 runner-up! Det er knallbra når en tenker på at det var 1100 innsendte bilder og over 30000 deltagere internasjonalt! Vi har altså to runner-ups på 5 omganger med Photo-walk (og jeg tror det kanskje ikke ble arrangert i Oslo alle gangene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå