TheRocky Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hei, da har jeg bestemt meg for å ta mopedlappen istedenfor lett mc. Trenger en bra sykkel som man kan trimme, helst racing sykler. Også er det viktig at delene til mopeden er lett å få tak i og at det ikke koster så utrolig mye å kjøpe. Setter stor pris på svar folkens! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Nærmest alle mopeder er lette å trimme, så er bare å velge. Spesielt om du velger noe fra: Honda, Yamaha, Derbi & Gileria, og Aprilia. De fleste mopeder kan du bruke akkurat samme potter med osv. Ville dog gått for noe annet en en "racing" sykkel. Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 aha i see, hvorfor ville du ha gått for noe annet? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Store, klumpete, prøver å se ut som noe annet en de virkelig er. Ser ut som en 600-kubiker men gjør kanskje 80 km/t hvis du har trim. I tillegg til at mopeder med "normalt" utseende er billigere. Lenke til kommentar
SchmakerGoodt Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Kjøpte en yamaha tzr på finn for 10 000,-. Den fikk jeg trimmet. Går godt over 80 i nedoverbakker. Bare at ikke speedometeret går over 80. Helt vanlige strekninger går den 80. Oppover 65. fin moped! Lenke til kommentar
Elektro-Lars Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Ser ut som en 600-kubiker men gjør kanskje 80 km/t hvis du har trim. Kjenner en med moped (riktig nok ikke liggesykkel, da, men er moped) som han hevder går i over 100 km/t, og 70 km/t i oppover bakke. Hvis du gjør nok, så får du en som går over 80km/t Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Klart det er mulig, men det er jo garantert at du sliter ut alle motordeler MYE raskere. Du presser motoren til det ytterse hele tiden om du holder deg mye over 70 km/t med de fleste mopeder. Er jo bare å høre på lyden eller se på turtallet. Lenke til kommentar
Elektro-Lars Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Ja, er klart det, men her har han byttet mesteparten av delene, så tror det bare er girkassen + clutch som fortsatt er originale, han har den ikke på så høyt turtall tror jeg. Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 kjøp deg derbi x-race.. sitter godt på de fine sykklar går bra med trim.. min går 100-110 km/t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå