Gå til innhold

Cs til xbox

gamerman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
evil_snowman: det kommer.

og gi meg et voice chat program der lydene fra spillet ikke blander seg med lydene fra chatterne, om du ikke finner det, så er pc voice chatting helt ubrukelig...

Hva mener du med "ikke blander seg" bare for å få det på det rene, føre jeg begynner å legge ut i det vide og det brede om ting som ikke er relevant, vil du ha voicen, og spillyden på forskjellige høytalere?

AtW

Lenke til kommentar

Har man kjøpt/prøvd SOCOM US Navy Seals med medfølgene mikrofon på PS2, ville du vel ha lagt merke til at voicen har kommet ut av høytaleren på headsettet, mens "spillelydene" har kommet fra TV'en... Tror det er det som gjelder på headsettet som medfølger Xbox Live også, men kan ikke si det med sikkerhet. Tror det er dette NoLimit_^ sikter til hvis jeg ikke tar helt feil... Så for å svare på spørsmålet ditt ATWindsor: Ja, voicen og spill lyden på forskjellige høytalere :yes:

Correct me if I'm wrong!

Lenke til kommentar
det rouge sa...

man har en liten headsett høytaler der man hører stemmene, og tv'n der lydene i spillet kommer ut, får man slikt på pc?

Hmm, det vet jeg ikke, det er jo separate uganger for høtalere og høretlefoner på de fleste nye lydkort, men har aldri prøvd å få forskjellig lyd ut av de, skal undersøke litt senere (orker ikke gjøre det nå, har mye å gjøre om dagen), forøvrig ser jeg ikke helt den store nytten, brukte telfon som voicecom en stund, men gikk over til pc-basert, siden du mister såpass mye retningsinfo når du ikke har spillyden fra høretelefonene.

AtW

Lenke til kommentar
Ser ikke helt den store nytten? Klart det er utrolig irriterende å høre småunger gaule ut i samme høytaleren du prøver å høre et par fottrinn i

så du lar han gaule ut i en høytaler du presser inntil øret i stedet, smart!

jeg ser ikke nytten i det er, voice på public er bare tull uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...