Gå til innhold

Cs til xbox

gamerman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
sikkert artig når alle har voice chat over xbox live...

jeg hater den voice greien, det skulle ikke vært lov med voice på public servere, jeg blir alltid drept når jeg muter folk som begynner å mase de gangene jeg prøver å høre hvor og hva fienden holder på med.

helt enig! jeg opplever det nesten hver gang jeg spiller! det er så iriterende :evil:

spesielt hvis du er en proff cs spiller, som prøver å høre hvor fienden er..osv..osv

Lenke til kommentar

jeg hater den voice greien, det skulle ikke vært lov med voice på public servere, jeg blir alltid drept når jeg muter folk som begynner å mase de gangene jeg prøver å høre hvor og hva fienden holder på med.

helt enig! jeg opplever det nesten hver gang jeg spiller! det er så iriterende :evil:

spesielt hvis du er en proff cs spiller, som prøver å høre hvor fienden er..osv..osv

:lol:

Lenke til kommentar

:lol:

:woot:
Lenke til kommentar

snakker du om voice chat over pc nå? siden det er langtifra så god standard som over xboxen, der folk faktisk oppfører seg også... alt blir så mye mere taktisk med proff voice chat, der lydene til spillet ikke blander seg med lydene til lagkameratene++

Lenke til kommentar

gode grunner:

nydelig servere over xbox live

voice chat

mindre skitunger

1. Bra servere er det rikelig av til pc, skal like å se den xbox-live serveren som gir meg 7 ms eller mindre i ping, som de beste serverene gir meg.

2. kan jo chatte innad i cs på pc, eller bruke en av utallige andre muligheter for chatting via annen programvare.

3. Javel? Hvorfor mener du dette, fordi det er færre fjortisser med xbox? Neppe. Og uansett er jo det bestemt mye mer av serveren enn av platform.

AtW

Lenke til kommentar

det er faktisk færre 14tiser over xbox live, siden de fleste tør ikke verbalt oppføre seg sånn de skriver over pc.

og voice chatten på xbox er utrolig mye bedre enn på pc, siden, som sagt, du har lyden fra tv'n som tar seg av lydene til spillet, og lyden fra voice communicatoren tar seg av lydene fra chattingen...

eneste som kan gjøre pc-cs til et bedre spill er de som ikke liker å bruke gamepad for å spille fps...

Lenke til kommentar
jeg får lyst til å kjøpe xbox pga dette.

Hvorfor i granskauen skal du kjøpe xbox for å kjøre cs? kan ikke se en eneste fordel med xbox-versjonen om du har pc, uansett hvor hardt jeg prøver.

AtW

det er ikke alle pcer som greier å kjøre cs noe særlig bra, min pc er en av dem. en xbox er ikke noe særlig dyr idag, koster kanskje litt mere enn upgrade av pcen men jeg får en konsoll med på kjøper når jeg kjøper xbox :p

Lenke til kommentar
det er faktisk færre 14tiser over xbox live, siden de fleste tør ikke verbalt oppføre seg sånn de skriver over pc.

og voice chatten på xbox er utrolig mye bedre enn på pc, siden, som sagt, du har lyden fra tv'n som tar seg av lydene til spillet, og lyden fra voice communicatoren tar seg av lydene fra chattingen...

eneste som kan gjøre pc-cs til et bedre spill er de som ikke liker å bruke gamepad for å spille fps...

1. Spill på en annen server, null problem å finne "fjortiss-løse" servere.

2. Det er jo rimelig valgfritt åssen voice-com du bruker får å chatte med spillerene, det finnes jo uendelig mange alternativer, hvis du ikke liker den interne i cs så er det jo bare å bruke noe annet.

3. Det eneste? Å spille med gamepad er jo knappest aktuellt, regner med at de som gidder å spille det på xbox bruker mus, det er jo meningsløst å bruke pad.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...