Cuneax Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Forhandler med amerikanske kabelselskaper om ny TV-hverdag. Apple ønsker live-TV i nettskyen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Høres ut som en god idé, da jeg allerede har kjøpt en Apple TV-boks nylig. Det hadde gjort at jeg kanskje ikke lastet ned tv-serier så mye. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hva er forskjellen på en opptaksfunksjon i "skyen" og bare VODs? Det er jo fint om apple får sparket produsentene bak, men dette er jo i seg selv ikke så teknisk imponerende, alle nettjenster som er litt framme har jo slik funksjonalitet. AtW 1 Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Så lenge de ikke kommer med ny versjon av aTV slik at min nylig innkjøpte 3.gen aTV må byttes ut er jeg fornøyd! Men, om dette i det hele tatt hadde slått gjennom, så hadde det vært snakk om lang tid før vi hadde fått tilsvarende funksjonalitet i våres norske aTVer. Uansett, ja til mer funksjonalitet! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Sier ikke neitakk til alle en appletvboks som kan erstatte viasat pvr dekoderen. Ui er tragisk.. Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Ja takk, men ikke fra Apple Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hva er forskjellen på en opptaksfunksjon i "skyen" og bare VODs? Det er jo fint om apple får sparket produsentene bak, men dette er jo i seg selv ikke så teknisk imponerende, alle nettjenster som er litt framme har jo slik funksjonalitet.AtW Nei, dette skjønte ikke jeg heller. Jeg vil ikke "ta opp" noe som helst, jeg vil bare velge hvilket program jeg vil se, når jeg vil se det. Omtrent som tv-hverdagen min er i dag egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Hva er forskjellen på en opptaksfunksjon i "skyen" og bare VODs? Fordi begrepet er så poppis i tekno-markedsføring at en bør ha med seg "The Cloud" i alle mulige sammehenger slik at folk tenker "ah.. så flott og innovativt!". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå