H_Treider Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Programmerbar t-skjorte kan koble seg til internett Vis frem instagram-bildene dine - på magen 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) *edit* I rest my case.. Endret 17. august 2012 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 (endret) http://youtu.be/2cu9Rt7CBqQ?hd=1 Endret 17. august 2012 av H_Treider 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Wow! Når kan jeg kjøpe en og hva blir prisen? Blir den behagelig å gå med? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Juhuuu!... Agurknyheter, og ellers en lite matnyttig artikkel. Mulig den fenger noen likevel. Endret 18. august 2012 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Wow! Når kan jeg kjøpe en og hva blir prisen? Blir den behagelig å gå med? Kan sitere fra saken: "Sammen prøver de å skaffe til veie stor nok interesse til at de kan produsere t-skjorten i industriell skala slik at prisen kan gjøre den interessant for mannen i gata." Og: "Om du vil ha det noe uvanlige klesplagget er det bare å registrere sin interesse her. (Facebook er nødvendig dessverre)." Hva gjelder behagelighet: "T-skjorten er forresten laget av 100% bomull om du lurte." og utover dette så skjønner du sikkert at en LED-skjerm på magen gjør sitt med komforen Ja woooow... For en dusteartikkel. Beklager. Bare ytrer min mening. Takk for en iallfall ærlig tilbakemelding Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 No problemo. Gleden er på min side. Prøvde å moderere innlegget litt, men det var for sent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg