Holmez Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Mener jeg for en stund siden fant en nettside fra Norton hvor det grafisk var fremstilt hvor mange infiserte pcer det var i verden, hvilke virus som var mest aktiv osv.. Noen av dere som kjenner til denne siden? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Finnes flere slike McAfee Global Virus Map Trend Micro Virus Map Panda Security's Infection Map F-Secure World Map Symantec Global Threats Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Noe i den retninga ja. Men den jeg mener jeg har sett var muligens i flash, og hadde tatt seg perfekt ut på en infoskjerm. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Noe i den retninga ja. Men den jeg mener jeg har sett var muligens i flash, og hadde tatt seg perfekt ut på en infoskjerm. Du tenker nok på denne. Er ikke Symantec som står bak, men det er nok en god ting. Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 var ikke denne heller. hmmm :-/ Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 satser på denne jeg http://www.symantec.com/content/en/us/home_homeoffice/html/ncr/, men det er fortsatt norton cybercrime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå